עמירם לוין ברח מהעבודה: לא יכול לתמוך בגבאי I העבודה: רצה שריון

במכתב לתומכיו כתב האלוף במיל: "אינני יכול יותר לתמוך ולעמוד מאחרי גבאי ובמפלגה תחת הנהגתו" • "אי אפשר להיות שותף למנהיג שבולם את מי שרוצה לסייע לו"
אריה ריבקינד
כ"ב שבט התשע"ט / 28.01.2019 14:55

אלוף במיל’ עמירם לוין שיגר היום (שני) מכתב לתומכיו, בו הודיע על החלטתו לעזוב את מפלגת העבודה עקב אכזבתו מהיו”ר אבי גבאי.

“עכשיו כשמתקרבים לבחירות, אינני יכול להמשיך להיות שותף למנהיג ומפלגה שלא משרתים את החברה, ומתרכזים כמו כל היתר, רק בעצמם ובבחירתם”, כתב לוין במכתבו. “אי אפשר להיות שותף למנהיג שבולם את מי שרוצה לסייע לו”.

לוין הוסיף: “אני חייב לכם, אלו שתמכו בי, ולבוחר הישראלי יותר מאשר רק העיסוק האובססיבי כיצד להיבחר. מהסיבות הללו אינני יכול יותר לתמוך ולעמוד מאחרי אבי גבאי, ובמפלגה תחת הנהגתו. אני עושה זאת בלב כבד, אבל במצפון נקי”.

לוין ציין עוד: “אני מקווה ועדיין מאמין שהחברה המגוונת והמופלאה שלנו תצמיח מתוכה מנהיג ראוי, ומפלגה שתעבוד בשבילנו כפי שמגיע לנו, לכולנו. מפלגת העבודה ומנהיגה לא שם כרגע, אבל יש עדיין זמן ואני מקווה שיתעשתו. אשר לי, זה פחות חשוב, אבל אני ממשיך לבחון דרכים להשגת המטרה אליה יצאנו ביחד, להחליף השלטון כדי שיהיה כאן טוב יותר ובטוח יותר לנו, לילדינו ולנכדינו”.

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה: “אנו מעריכים את פעילותו של עמירם לוין למען בטחון המדינה לאורך השנים. במקום להתמודד מול הבוחרים, עמירם דרש שיריון במפלגה וסורב”

בראיון לאסתי פרז בתכנית בחצי היום ברשת ב’, אמר לוין  לאחר נטישת מפלגת העבודה: “מעולם לא היה לי סיכום עם גבאי. רציתי לסייע לו להפיל את השלטון שמביא רק רע לישראל. לאורך הדרך הצעתי תכנית מדיניות, ביטחוניות, איך לשכנע את הבוחר ולהציג לו אלטרנטיבה – לא נענתי בשום דבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות