המדינה לא תגן על העיתונאית הדס שטייף מפני תביעה אישית של נווה

כתבת גלי צה"ל שהובילה לפתיחת החקירה הפלילית נגד עו"ד אפי נווה, אמנם הגיעה לסיכום עם פרקליט המדינה על אי העמדתה לדין, בגלל הדרך בה השיגה את החומרים - אך מול התביעה האזרחית היא תצטרך להתמודד לבד
חרדים 10
כ"ב שבט התשע"ט / 28.01.2019 11:56

כתבת גלי צה”ל הדס שטייף לא תזכה להגנה מטעם המדינה בתביעת הענק שהגיש נגדה עו”ד אפי נוה, ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, זאת למרות שהיא נחשבת במסגרת תפקידה לעובדת המדינה.

על פי דיווח בעיתון ‘ידיעות אחרונות’, בתום התייעצויות שקיימו ראשי פרקליטות המדינה, משרד הביטחון, פרקליטות מחוז תל־אביב והפרקליטות הצבאית, מסתמן כי המדינה לא תגן על שטייף בתביעה זו, ואם העיתונאית תפסיד בתביעת הנזיקין  – המדינה לא תישא בעלות הפיצויים.

עו”ד אפי נוה, אשר נחקר בחשד שקידם מינויים בתמורה לשוחד, הגיש תביעת ענק על סך 1.5 מליון שקלים נגד שטייף, בגלל שעברה על חוק האזנות הסתר כאשר פרסמה חומרים שהוציאה ממכשיר הטלפון האישי שלו – חומרים שהובילו לפתיחת החקירה הפלילית נגדו.

יצוין, כי במישור הפלילי הגיעה שטייף, בעזרת היועצת המשפטית של תחנת גלי צה”ל, להבנות עם פרקליט המדינה שי ניצן,  כי לא תועמד לדין פלילי בשל העבירות שביצעה, לכאורה, וזאת בתמורה למסירת כל החומרים שברשותה למשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות