שחיתות מאחורי הסורגים: חמישה אנשי שב”ס חשודים בקבלת שוחד מאסירים

היחידה הארצית לחקירת סוהרים בלהב 433 עצרה ועיכבה לחקירה חמישה מעורבים בפרשה, שבמרכזה קצין בדרגת רב כלאי מכלא בדרום הארץ • חשודים בעבירות שוחד, מרמה, הפרת אמונים
חיים טוויל
כ"ב שבט התשע"ט / 28.01.2019 11:09

חמישה עובדים בשירות בתי הסוהר (שב”ס) – ארבעה קצינים ונגד – חשודים בעבירות של שוחד, קבלת דבר במרמה, הפרת אמונים ועבירות נוספות.

המשטרה הודיעה הבוקר (שני) כי שניים מהם נעצרו על ידי היחידה הארצית לחקירת סוהרים (יאח”ס) בלהב 433, ועוד שלושה נחקרו באזהרה-  בתום חקירה סמויה שהפכה הבוקר לגלויה.

החשוד העיקרי בפרשה הוא קצין בדרגת רב כלאי, המשרת בכלא בדרום הארץ. הוא נעצר ביחד עם איש שב”ס נוסף.

שלושה נחקרים נוספים עוכבו לחקירה באזהרה.

בהודעת המשטרה נאמר: “מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל, בשיתוף שירות בתי הסוהר, וזאת בעקבות מידע שהועבר ממודיעין שב”ס והצביע על חשד לכאורה לביצוע העבירות, ובליווי פרקליטות מחוז דרום.

“על פי החשד, אחד החשודים פעל לכאורה במסגרת תפקידו בסיוע אחרים לקבל לידיו טובות הנאה שוות כסף, על מנת לקדם תועלתם האישית של אסירים וזאת בניגוד לחוק”.

משב”ס נמסר בתגובה: “בהמשך להודעת משטרת ישראל בדבר חקירה ומעצר אנשי שב”ס, שירות בתי הסוהר פועל בתוך בתי הסוהר ומבצע פעילות מתמשכת לשמירה על תקינות וטוהר המידות של המשרתים בארגון. החקירה המדוברת מתקיימת בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת ישראל ומתבססת על מידע שהגיע ממודיעין שב”ס, וכך יימשך”.

מעצרו של החשוד המרכזי בפרשה הוארך בשבעה ימים.

הוא חשוד בקבלת שוחד מאסירים פליליים בתמורה לקידום ענייניהם בתוך הכלא. טובות ההנאה הגיעו לכאורה מגורמים הקשורים לאסירים מחוץ לכלא.

החשוד הכחיש כל קשר לחשדות נגדו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות