ביבי לגלג: “נאסרללה במבוכה, הוא לא רוצה לפגוש את נחת זרוענו”

לאחר שבנאומו אמש אמר מנהיג חיזבאללה נסראללה כי החפירות עדיין נמשכות, הגיב נתניהו: "יש לו סיבות טובות לא לרצות לפגוש את נחת זרוענו" • "הוא במבוכה כלכלית כי הסנקציות של איראן חותכת את תקציבה"
דוד ליבוביץ
כ"א שבט התשע"ט / 27.01.2019 12:46

נתניהו מגיב לנאסרללה: ראש הממשלה אמר היום (ראשון) בישיבת הממשלה, כי “אתמול מזכ”ל חיזבאללה חסן נסראללה שבר שתיקה. הוא במבוכה גדולה בגלל ההצלחה הכבירה שלנו במבצע ‘מגן צפוני'”.

לפי נתניהו, “הוא (- נסראללה) ואנשיו השקיעו רבות בחפירת המנהרות ותוך שישה שבועות שללנו את הנשק הזה. שנית, הוא במבוכה כלכלית כי הסנקציות של איראן חותכת את תקציבה”.

נתניהו הוסיף: “יש לו סיבות טובות לא לרצות לפגוש את נחת זרוענו”.

אמש שבר מזכ”ל ארגון הטרור חיזבאללה שתיקה בת חודשיים, כאשר העניק ראיון לרשת אל-מיאדין הלבנונית.

נסראללה הכחיש בתוקף את השמועות בנוגע למצבו הבריאותי וטען: “השמועות נועדו לגרור אותי לדבר – וזה לא נראה לי נכון להיגרר אחרי שמועות”.

עוד אמר נסראללה: “למרות שהישראלים הכריזו על סיומו, החפירות עדיין נמשכות… נגן על ארצנו וזכותנו לנקוט בכל הצעדים כדי להגן על עצמנו, חלק מהתכנית שלנו היא להיכנס לגליל ואנחנו יכולים לעשות זאת. כבר שנים יש לנו יכולת לבצע את הפעולה הזו, והדבר הפך לקל יותר אחרי הניסיון שלנו בסוריה”.

שר האנרגיה יובל שטייניץ אמר בפתח ישיבת הממשלה: “שמענו אתמול נסראללה מגמגם וחלש משלוש סיבות: הוא מובך על ידי חשיפת המנהרות, הוא נכשל בפרויקט דיוק הטילים מאיראן, והסנקציות על איראן גרמו לקיצוץ בתקציב ההתעצמות של חיזבאללה. ראינו נסראללה מוחלש כי ישראל הצליחה לשלול ממנו את המנהרות ואת איום הטילים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות