שתי תלונות על ניסיון חטיפה ברכסים: אחת התבררה כבדיה

נער חרדי בן 16 מרכסים טען הערב: שני ערבים ניסו לחטוף אות כשעמדתי בטרמפיאדה • בצהריים: נהג מיניבוס ערבי ניסה לעלות שלוש ילדות שהמתינו לאוטובוס אגד • הוגשה תלונה במשטרה
שרי רוט ושי וייספיש
י' תמוז התשע"ד / 07.07.2014 23:35

נער חרדי בן 16 מרכסים טען הערב (שני) כי שני ערבים ניסו לחטוף אותו בעת שעמד שעמד בטרמפיאדה. המשטרה דיווחה, כי “תחנת זבולון בודקת דיווח של נער כבן 16 תושב רכסים שעמד בטרמפיאדה, הטוען כי שני גברים ניסו להכניסו בכח לרכב – ומשלא הצליחו, נמלטו מהמקום. תחנת זבולון פתחה בסריקות לאתור הרכב והחשודים”.

אלא שמהר מאוד התברר כי הנער, תושב שכונת לב אליהו, בדה מלבו את סיפור החטיפה, לאחר שבכל רגע שינה גרסה בחקירת המשטרה.

מתברר שהייתה זו התלונה השנייה שהוגשה היום בעיר רכסים הצפונית.

לדברי עד ראיה, שאשתו אף הגישה תלונה במשטרה, בשעות הצהרים עמדו בתחנה שבכניסה לעיר שלוש בנות צעירות, שהמתינו לאוטובוס פנימי של ‘אגד’. לפתע עצר בתחנה מיניבוס, עליו כיתוב בערבית, נהוג בידי ערבי. הנהג פתח את הדלת והורה לבנות לעלות, תוך שהוא מסביר להן ש’זמנית אין קו פנימי, אני באתי במקומו’.

לגודל הנס ראה את המחזה יהודי מבוגר, שהחל לצעוק לבנות מרחוק: “אל תעלו, אל תעלו”. הנהג הערבי מיהר להימלט מהמקום.

עוד דקות אחדות חלפו בטרם הגיע למקום האוטובוס הרגיל של ‘אגד’ והתבררה מזימתו של נהג המיניבוס. נהג האוטובוס, מלווה באחת מהנוסעות, הגיעו במהירות אל תחנת המשטרה והגישו תלונה.

מאז חטיפת שלושת הנערים הי”ד עוברת משטרת ישראל גל הטרדות מצד אזרחים המחייגים למוקד 100 ומתלוננים על חטיפה. כל שיחת טלפון כזו מקפיצה את כל המערכת, במיוחד על רקע מחדל הטיפול בשיחה של גיל-עד שעאר הי”ד, ובמשטרה בודקים היטב כל תלונה – עד שמתברר כי מדובר בהטרדה.

כוחות משטרה גדולים, בסיוע שני מסוקים, סרקו היום את אזור העיר מודיעין בעקבות דיווח של ילד, שטען כי שני אנשים עם טנד הכניסו בכוח ילד בן 10 עם כיפה לראשו אל הרכב – ונעלמו.

קציני משטרה ששוחחו עם הילד העריכו כי גרסתו אותנטית, משום שהוא  דבק בגרסתו, גם מול חוקרי השב”כ והמשטרה.

רק בשעת ערב אותר הרכב שנחשד בחטיפה והובא אל תחנת המשטרה, וזוהה על ידי הילד. הוברר כי יושבי הרכב הינם עובדים יהודים שעבדו במקום. לא התקבלה כל תלונה שהיא על היעדרות ילד – ובעקבות כך המשטרה חזרה לשגרה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות