רב העיר וראש העיר חנכו מרכז רפואי חדש של ‘לאומית’ בטבריה

בטבריה נחנך השבוע המרכז הרפואי השלישי של 'לאומית שירותי בריאות' בעיר • באירוע השתתפו רבנים, אישי ציבור והנהלת 'לאומית'
חרדים 10
י"ח שבט התשע"ט / 24.01.2019 18:37

‘לאומית שירותי בריאות’ ממשיכה להתרחב בכל המחוזות והערים: ביום רביעי השבוע נחנך טבריה מרכז רפואי חדש, השלישי במספר בעיר.

באירוע השתתפו רב העיר הגאון רבי משה בוחבוט, ראש העיר רון קובי, מנכ”ל ‘לאומית’ ניסים אלון, יו”ר דירקטוריון ‘לאומית’ יעקב (קוקי) אדרי, מנהל מחוז צפון בלאומית זיו ויסמונסקי, מנהלת האזור, רבנים, ראשי קהילות, עסקני רפואה, ראשי חטיבות, סמנכ”לים ומנהלי אגפים, מנהלת הסניף, צוות הסניף, ועוד.

המרכז הרפואי החדש פרוס על כ-250 מ”ר, והושקעו בו כ-1.2 מיליון שקלים כולל ציוד רפואי ומחשוב. במרכז הרפואי הזה לאומית מספקת תחת קורת גג אחת שירותים רפואיים מגוונים: רפואת משפחה, רפואת ילדים, שירותי דיגום, שירותי סיעוד, חדר חלוקת תרופות ועוד.

“אנחנו בלאומית רואים בעיר טבריה יעד אסטרטגי ולכן אנו פותחים פה היום את המרכז הרפואי ה-3 של לאומית בעיר”, ציין יו”ר דירקטוריון ‘לאומית’, יעקב (קוקי) אדרי.

הוא הבטיח: “עם התרחבותה של העיר, תרחיב גם לאומית את שירותיה ונשמח לפתוח פה מרכזים רפואיים נוספים כמו המרכז הרפואי שאותו אנו חונכים היום”.

לאומית בצפון בצמיחה מתמדת

כיום ל’לאומית’ בטבריה יש כ-5,500 לקוחות. המרכז הרפואי החדש שייך לאזור כנרת בלאומית המשרת כ 30,000 לקוחות, ומעניק שירותים ב-20 מרכזים רפואיים מרשימים של לאומית. אזור כנרת שייך למחוז צפון שממשיך בשנים האחרונות בצמיחה אדירה.

בנאומו סיפר יו”ר דירקטוריון ‘לאומית’: “אזור כנרת ביצע במהלך השנים האחרונות התקדמות מרשימה בכל המדדים של המודל המשולב של ‘לאומית שירותי בריאות’, וסיים בשנת 2018 במקום הראשון במחוז הצפון במודל המשולב של לאומית שירותי בריאות.

“האזור צומח במספר לקוחותיו בכל המרכזים הרפואיים עליו הוא אחראי, למרות התחרות הקשה מול הקופות האחרות. אני סמוך ובטוח שגם בשנה הקרובה ימשיך האזור לשמור על מקומו בפסגת הדירוג של לאומית שירותי בריאות”.

הוא הוסיף: “המטרה המרכזית של המרכז הרפואי החדש בטבריה היא להמשיך ולשפר את השירות ללקוחותינו ולהביא לידיעת הציבור הרחב בעיר, את יכולותיה המקצועיות של לאומית במטרה להגדיל עוד יותר את חלקה של לאומית בעיר העומד כיום על כ-11%, ואני מצפה  מצוות הסניף באופן אישי להמשיך ולהגדיל את כמות הלקוחות בסניף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות