מקורבי ביבי: ניצן רוצה להיזכר כמי שהפיל • לבני: נתניהו ראש מאפיה

מקורבי ראש הממשלה ממקדים את האש בפרקליט המדינה: "דוחף להגיש כתב אישום ודוחף את מנדלבליט לפרסם החלטה לפני הבחירות" • ראש הממשלה "מדובר ב'פייק ניוז' מוחלט"
חרדים 10
י"ח שבט התשע"ט / 23.01.2019 22:29

מקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו תקפו הערב (רביעי) את פרקליט המדינה, שי ניצן, בטענה כי הוא רוצה להיזכר בהיסטוריה כמי שהפיל את ממשלת נתניהו.

לטענת המקורבים, שצוטטו ב’חדשות 13′: “שי ניצן רוצה שיזכרו אותו כמי שהפיל את ממשלת נתניהו. הוא זה שדוחף להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה וזה שדחף ודוחף את מנדלבליט לפרסם החלטה כזו לפני הבחירות. ניצן מנסה לחבל במדינה דמוקרטית ומעוניין לבצע דבר המנוגד לדמוקרטיה. לא היה דבר כזה בתולדות מדינת ישראל”.

בחדשות 13 צוין, כי הדברים שנאמרו נגד ניצן הם ככל הנראה חלק מקמפיין שמתככנים מקורביו של ראש הממשלה, עם ידיעתו או בלי, במטרה למקד את האש לעבר פרקליט המדינה. זאת, אחרי שתקפו בחריפות את מפכ”ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך, את היועץ המשפטי לממשלה והפרקליטות עצמה.

ממשרד המשפטים נמסר הערב בתגובה: “אנו דוחים בתוקף את הטענות. היועמ”ש סומך את ידיו באופן מוחלט על עבודת כלל גורמי אכיפת החוק שעסקו בתיקי ראש הממשלה, ובמיוחד פרקליט המדינה, אשר מבצעים מלאכתם אך ורק משיקולים מקצועיים וענייניים במטרה להבטיח את שלטון החוק”.

מטעם ראש הממשלה נמסר:  “מדובר ב’פייק ניוז’ מוחלט”.

יו”ר התנועה, ציפי לבני, שבכל הסקרים לא עוברת את אחוז החסימה – תקפה את נתניהו לאחר הפרסום: “נתניהו שנוהג כראש מאפיה ומנסה לשסות את הציבור הישראלי נגד גורמי אכיפת החוק – צריך ללכת. לא נאפשר לו להרוס את הדמוקרטיה. התנועה בראשותי תגן על עצמאותם של שומרי הסף ועל שלטון החוק. תזכרו שהבחירות האלה הן צו גיוס למלחמה על הצלת הדמוקרטיה הישראלית – לא פחות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות