חלם: אברכים רצו להאזין לתוצאות וגילו ש’הוועדה’ חסמה להם את הקו

ועדת הרבנים לענייני תקשורת חסמה את הקו באמצעותו אברכים בעלי טלפונים כשרים מתעדכנים בתוצאות בחינות ההסמכה לרבנות • ראש לשכת הגר"ד לאו: "מדובר בעוול למאות רבות של נבחנים שמחכים בקוצר רוח לקבל את תוצאות הבחינות"
יוסף גרינבוים
י"ז שבט התשע"ט / 23.01.2019 18:34

אברכים שחייגו בימים האחרונים לקו טלפוני של הרבנות הראשית, בכדי להאזין לתוצאות בחינות ההסמכה לרבנות – גילו, לתדהמתם, כי הקו חסום.

לאחר שפנו אל הרבנות הראשית להתלונן, שיגר רפי אלטמן, ראש לשכתו של  הרב הראשי הגר”ד לאו, מכתב נוקב – תחת הכותרת “חסימת קו מידע תוצאות המבחנים ברבנות הראשית” – לוועדת הרבנים לענייני תקשורת.

“אני פונה אליכם בעקבות פניה שקיבלנו מלשכת מנכ”ל הרבנות הראשית”, כותב הרל”ש. “בימים אלו נסתיימה בדיקתם של עשרות רבות של מבחנים במסגרת מבחני ההסמכה של הרבנות הראשית לישראל.

“תוצאות המבחנים מתפרסמות באתר הבחינות של חברת ‘מרמנת’, כשבעבר לאור הנחיית הרב הראשי לישראל הגר”ד לאו שליט”א, נוספה אפשרות גם לבעלי הטלפונים הכשרים לקבל את תוצאות הבחינות באמצעות שיחת טלפון למספר ייעודי.

“אלא שבימים האחרונים מתקבלות פניות רבות מאברכים המבקשים לקבל את תוצאות הבחינות, שמס’ הטלפון נחסם לחיוג ממכשירים כשרים”.

ראש הלשכה מדגיש: “מדובר בעוול למאות רבות של נבחנים שמחכים בקוצר רוח לקבל את תוצאות הבחינות והדבר נמנע מהם. נבקש לפעול בהקדם לפתרון הנושא”.

ועדת תקשורת, אלטמן

אין זו העוולת היחידה של עסקני הוועדה לענייני תקשורת.

בתקופה האחרונה נחסמו קווי תוכן של עמותות המסייעות לנזקקים, חצרות חסידים, שיעורי תורה ואף ערוצים המספקים תוכן הלכתי דחוף וחיוני.

בעקבות כך, בשבוע הבא יתקיים דיון בבד”צ בני ברק, בהשתתפות גורמים שונים, במהלכו ידונו באפשרות להקים מערכת פיקוח חילופית לענייני תקשורת, בהכוונת גדולי ישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    משה דוד
    24/01/2019 08:27
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לעשות ועדה חדשה!!!