‘הטכנאים’ שכפתו ושדדו את אשתו של הנגיד החרדי מירושלים – נעצרו

שניים מהשודדים, תושבי מזרח ירושלים, נכנסו אל הבית באמתלה כי הגיעו לספק לה מכונת כביסה שהזמינה, כפתו אותה, תקפו אותה - ושדדו תכשיטים ועשרות אלפי שקלים במזומן וכסף זר • בימים האחרונים פשטו השוטרים על בתי ארבעת חברי הכנופיה ועצרו אותם
חיים טוויל
י"ז שבט התשע"ט / 23.01.2019 11:39

בתום פעולות חקירה מאומצות, עצרו חוקרי המשטרה ארבעה חשודים ששדדו באלימות את רעייתו של נגיד חרדי ירושלמי, לאחר שכפתו אותה בביתה – ונמלטו.

ראשיתה של חקירת המשטרה לפני כשבועיים –  בתאריך 9.1.19, בעקבות דיווח על שוד אלים שהתרחש ברחוב אוהלי יוסף בירושלים, במהלכו שני חשודים נכנסו לביתה של קשישה באמתלה כי הגיעו לספק לה מכונת כביסה שהזמינה, כפתו אותה, תקפו אותה ושדדו את רכושה, שכלל תכשיטים ועשרות אלפי שקלים במזומן וכסף זר.

לאחר שנמלטו החשודים, היא הצליחה להשתחרר ולהזעיק את המשטרה.

חוקרים ובלשים של משטרת ישראל שהגיעו תוך דקות אל הזירה, החלו לבצע מגוון פעולות חקירה סמויות, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שהביאו לאיתור זהותם של ארבעה חשודים, שעל פי החשד תכננו את השוד וביצעו אותו.

חוקרי המשטרה פשטו לאורך הימים האחרונים על בתיהם של החשודים, בשנות 20-40 ממזרח ירושלים, עצרו אותם ותפסו שני רכבים שעל פי החשד שימשו בביצוע העבירה.

מעצרם של שלושה מהחשודים הוארך עד לתאריך 27.1.19, ומעצרו של החשוד הרביעי יתקיים היום.

במסגרת חקירת המשטרה, החלו חוקרי המשטרה בהליך לבחינת חילוט רכביהם של החשודים בהם השתמשו בביצוע השוד.

“שוב אנו עדים לעבירה חמורה כנגד קשישים, במהלכה החשודים ניצלו את גילה של האישה ויכולותיה הפיזיות כנגדם, על מנת להשתלט עליה ולשדוד את כספה ורכושה”, אומרים במשטרה. “חקירה מקצועית מהירה וממוקדת שהובילה לאיתור זהותם של החשודים במעשה החמור ומעצרם, מהווה נדבך חשוב ומרכזי במלחמתה העיקשת והבלתי מתפשרת של המשטרה כנגד אותם עבריינים והבאתם לדין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות