דרעי פותח את הקמפיין ויציג הצוות המקצועי ומטה הסברה

על רקע הקולות הגוברים מתוך ש"ס נגד היוזמה לרוץ עם יהדות התורה, זימן דרעי את הח"כים ובכירי התנועה לכנס בחירות ראשון • בישיבה יחלק דרעי לבכירים את התפקידים והסמכויות של המטה הארצי • דרעי: "ש"ס מתחילה את הקמפיין ברגל ימין. שומע ההתלהבות הגדולה"
אריה ריבקינד
י"ד שבט התשע"ט / 20.01.2019 15:46

תנועת ש”ס מתניעה את קמפיין הבחירות לכנסת ה-21:  יו”ר ש”ס השר אריה דרעי זימן היום (ראשון) את חברי הכנסת ובכירי התנועה לכנס בחירות ראשון, שיתקיים ביום שלישי הקרוב בלשכתו.

במהלך הישיבה, יחלק את השר דרעי לבכירי התנועה את התפקידים והסמכויות של מטה הבחירות הארצי, ויציג את הפריסה הארצית, לפי אזורים.

כמו כן, במהלך הישיבה יציג דרעי את הצוות המקצועי של הקמפיין ואנשי מטה ההסברה, שילוו את ש”ס במערכת הבחירות הקרובה.

יו”ר ש”ס: “ש”ס מתחילה את קמפיין הבחירות ברגל ימין. אני שומע ומרגיש את ההתלהבות הגדולה של הציבור שלנו להתחיל ולפעול בשטח, ובעזרת ה’ נגייס את כל הכוחות להצלחה הגדולה, להחזיר עטרה ליושנה”.

פתיחת הקמפיין מתחילה כשברקע יותר ויותר קולות מתוך ש”ס מביעים התנגדות לריצה משותפת עם  יהדות התורה.

כפי שדווח בחרדים 10, נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן, מתנגד ליוזמה שסיעת ש”ס תרוץ במסגרת מפלגה חרדית מאוחדת יחד עם יהדות התורה.

בשם הגאון רבי יעקב כהן, בנו ונאמן ביתו של נשיא ‘המועצת’, נמסר: “מרן אאמו״ר שליט״א כבר הביע השבוע את דעתו באופן ברור נגד המהלך”.

הרב כהן הציג את דבריו של אביו: “אמר כי הייחודיות של תנועת ש״ס אשר הוקמה בראשיתה להחזיר עטרה ליושנה ולרומם את הציבור הספרדי בחיבור בין בני התורה לעמך בית ישראל – זו הדרך היחידה שלנו וכך נמשיך, ותנועת ש״ס תמשיך ללכת בדרך עצמאית למען הציבור הספרדי כפי שהיה מיום הקמתה”.

גם הראשל”צ  הגר”י יוסף, רמז אמש (מוצ”ש) בשיעורו השבועי, כי הוא נגד היוזמה.

“לא כל דבר אומרים אחדות-אחדות, לא בכל דבר צריך אחדות, הספרדים הם בפני עצמם”, אמר הראשל”צ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אחדות בסמנרים
    21/01/2019 04:48
    דויד
  1. אין בעיה, דרעי בטוח שהוא יכול לבד זה מצוין.שיתחיל לבנות ישיבות לציבור שלו.סמינרים,וכו… הרי זה ברור שללא דגל הוא לא יכול… רק שאף אחד לא מוכן להגיד לו את זנ