אפי נוה התלונן במשטרה על גניבת הטלפון האישי שלו והפריצה לתוכו

יו"ר לשכת עורכי הדין הפורש הגיש תלונה במשטרה על גניבת מכשיר הטלפון הנייד שלו, על הפריצה לתוכו - ועל השימוש בחומרים שנמצאו בו: "עבירות פליליות ברורות המחייבות חקירת משטרה"
חיים טוויל
י"ד שבט התשע"ט / 20.01.2019 14:27

עו”ד אפי נוה, ראש לשכת עורכי הדין לשעבר,  הגיש היום (ראשון) תלונה במשטרה על גניבת הטלפון הנייד שלו – והפריצה אליו.

בתלונה דורש פרקליטו של נווה, עורך דין בועז בן צור, לחקור את גניבת המכשיר, העברתו לעיתונאית הדס שטייף מתחנת הרדיו גלי צה”ל, פריצתו והדלפת התכתובות מהמכשיר.

בתלונה נאמר כי המכשיר שנפרץ הוא “מכשיר טלפון נייד פרטי, המוגן בסיסמא, שאיננו אמור להימצא בידיו של איש זולת מר נוה. לאיש אין היתר או רשות לעשות בו שימוש כלשהו.. נטילת הכשיר, הפריצה אליו, קבלתו והחזקתו, העיון בו והדלפת החומרים המצויים בו – כל אלה מהווים עבירות פליליות ברורות המחייבות חקירת משטרה”.

עוד נאמר בתלונה: “השתלשלות עניינים זו זיהמה את החקירה כולה, מן המסד עד הטפחות. מדובר בחקירה שנפתחה ללא חשד סביר, לבטח לא למעשה פלילי חמור – שהרי אלמלא נמסר המכשיר לידי המשטרה, לא הייתה יכולה להישמע כל טענה בעניינו. התנהלות זו פוגעת פגיעה קשה וחריפה, בזכותו של מרשנו להליך הוגן, לכבוד ולחירות”.

כפי שדווח בחרדים 10, המכשיר הגיע לידיה של כתבת הפלילים הדס שטייף מג”צ,  וזו – על פי הדיווחים – פרצה בסיוע מומחים את המכשיר ונחשפה לתכנים שהיו בו.

לאחר מכן, כתוצאה מחשש שמעשיה הם בגדר עבירה פלילית, הגיעה שטייף, בתיווך הפרקליטות הצבאית המייצגת את גלי צה”ל, לסיכום עם פרקליטות המדינה, לפיה תעביר את המכשיר לידי הפרקליטות בתמורה לחסינות מהעמדה לדין.

בעקבות העברת המכשיר פתחה המשטרה בחקירה נגד נוה ונגד שופטת ועורכת דין, בחשד למעורבות בפרשייה של מתן שוחד תמורת מינוי שופטים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות