לא דופק חשבון? ליברמן השיק קמפיין: משווה בין חמאס לחרדים

ליברמן השיק את קמפיין הבחירות: "לא דופק חשבון" • תקף את נתניהו והחרדים: "הצלחנו פעם אחרי פעם לעצור ניסיונות לשנות את הסטטוס קוו" • אזולאי: "גם הרוסים שאליהם מכוון ליברמן כבר לא קונים את הלוקשים שמוכר להם" • מלכיאלי: "מתחרה עם לפיד על דעת הקהל של שונאי החרדים"
אריה ריבקינד
י"ד שבט התשע"ט / 20.01.2019 11:27

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, השיק הבוקר (ראשון) במסיבת עיתונאים בבית סוקולוב בתל אביב, את קמפיין הבחירות של המפלגה ואת סיסמת הקמפיין שלו: “לא דופק חשבון”.

בסיסמאות הקמפיין עורך ליברמן השוואה בין החרדים לארגון הטרור חמאס, כאשר הסיסמאות מכריזות על שני האויבים: “לא דופק חשבון לחרדים”, “לא דופק חשבון לחמאס”.

במהלך השקת קמפיין הבחירות שלו תקף ליברמן את נתניהו: “ראש הממשלה התנצל בפני טורקיה, תמך בהתנתקות, תמך בעסקת שליט, תמך בהטבות לרצועת עזה – אני התנגדתי. שום נסיעה לצ’אד לא יכולה לחפות על הכניעה של הממשלה לגופי הטרור”.

ליברמן תקף את נתניהו גם בנוגע להתנהלותו בחוק הגיוס וביחס שהוא מעניק לחרדים: “הבעיה של נתניהו שהוא תמיד ייכנע לחרדים. ליברמן לעולם לא ייכנע לחרדים”.

“אני בעד יהדות ונגד כפייה דתית. אני מאמין בעקרון ‘חיה ותן לחיות’. זה העיקרון שמנחה אותנו ואנחנו הצלחנו פעם אחרי פעם לעצור כל מיני ניסיונות של החרדים לשנות את הסטטוס קוו”.

ליברמן גם נמנע מלהצהיר שישב בממשלתו של נתניהו: “שום דבר לא בטוח”.

ח”כ ינון אזולאי אמר בתגובה לקמפיין של ליברמן ‘לא דופק חשבון לחרדים’: “ליברמן בעיקר לא דופק חשבון לעצמו; הקדנציות שלו לאורך ההיסטוריה מסתכמות בעיקר באפס עשייה ובבריחה מתפקידים – אם היה רגע אחד עוצר ודופק חשבון לעצמו, הוא היה מבין שעליו ממזמן לפרוש.

“גם הרוסים שאליהם מכוון ליברמן כבר לא קונים את הלוקשים שהוא מוכר להם, בעיקר בקמפיין בחירות”.

ח”כ מיכאל מלכיאלי מש”ס אמר בתגובה לקמפיין של ישראל ביתנו כנגד החרדים: “מפלגה שכמעט כל הקדנציה לא קידמה כלום לטובת החברה הישראלית, ורוצה שוב לזכות לאהדת הקהל ולקבל מנדטים בבחירות, מצאה את הדרך הכי קלה ופשוטה, והיא, לתקוף את המגזר החרדי ובכך לנסות להתחרות עם יאיר לפיד על דעת הקהל של שונאי החרדים”.

מלכיאלי הוסיף: “ליברמן, ממליץ להבא, שתלמד מש”ס איך דואגים לכל השקופים ולשאר הציבור, בכל מהלך הקדנציה ומקדמים עשרות חוקים המסייעים והעוזרים לציבור מידי יום ביומו”.

ליברמן

צילום: עמוד הטוויטר של מיכאל שמש
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רדיפת השילטון
    20/01/2019 21:21
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ליברמן השווה את החרדים לחמאס ויש אלו שמשווים אותו לצואה רתחת. על פי הגמרא של תלמוד בבלי, בין העונשים אותם חווים באי הגיהנום מצויים טבילה בשכבת זרע רותחת ו”בצואה רותחת” (גיטין נז א) בשכבת זרע רותחת שקוע בלעם הרשע, הנביא הגוי שקיבל עונש מידה כנגד מידה על חטאים מטפטפי זרע.

    הוא החטיא את ישראל בזנות ושכב עם אתונו. (ממש כמו שיש הטומאה בצבא) בצואה רותחת מבוסס ישו, שלעג לדברי חכמים. גורלו של ישו וחבריו המבוסס בתוך צואה רותחת נמחק מרבות ממהדורות התלמוד הבבלי בשל הצנזורה הנוצרית.

    בוויכוח פאריס, אחד הוויכוחים הפומביים שיהודים אולצו להופיע בהם בימי הביניים, ניקולס דונין, מומר בוגדני, הזכיר אותו כראיה ליחס המבזה של היהודים כלפי מייסד הנצרות.

    סניגורה של היהדות בוויכוח, רבי יחיאל מפאריס, טען שלא מדובר בישו הנוצרי אלא בישו אחר, טענה שככל הנראה הייתה לא יותר מאשר מס שפתיים.

    הגמ’ מצייר את הגיהנום באופן מוחשי להפליא, גודלו עצום, פי 216,000 מהעולם. יש לו שלושה פתחים: במדבר, בים ובירושלים. קיימים שני עצים בגיא בן הינום שבירושלים שמביניהם, במקום שבו פתח הגיהנום, יוצא עשן . עם זאת, הגיהנום בנוי כפירמידה, כך שיציאת העשן היא מינימלית ורובו נותר כלוא בפנים, בתכנון הנדסי ערמומי, לייסר את הרשעים, שר”י.