נתניהו 32, אריה דרעי – 6 מנדטים • 44% נגד השתיקה של בני גנץ

סקר חדש של 'מכון מדגם' עבור התכנית 'פגוש את העיתונות' מעניק למפלגת הליכוד 32 מנדטים - אם ציפי לבני ויאיר לפיד חוברים לריצה יחד • משה כחלון מגרד 4 מנדטים • הבית היהודי לא עוברת את אחוז החסימה • רוב הציבור נגד השתיקה של גנץ • ומי המפלגה היהודית הכי שנואה?
אריה ריבקינד
י"ג שבט התשע"ט / 19.01.2019 20:34

מסקר חדש שערכו מנו גבע וד”ר מינה צמח ממכון מדגם בקרב כ-1,000 בני אדם עבור ‘פגוש את העיתונות’ ופורסם היום (שבת) עולה כי 44% מהציבור סבור כי בני גנץ אינו נוהג נכון כאשר הוא עדיין לא מתבטא פוליטית.

22% סבורים כי גנץ נוהג נכון, בעוד 34% השיב “לא יודע”.

בסקר, שפורסם ב’החדשות’, נשאלו הנסקרים למי היו מצביעים אילו הבחירות היו נערכות היום ומפלגת ‘יש עתיד’ בראשות יאיר לפיד היתה רצה יחד עם מפלגת ‘התנועה’ בראשות ציפי לבני.

מהסקר עולה, כי גם בסיטואציה הזו מפלגת הליכוד מובילה עם 32 מנדטים, אך במקום השני עומדת רשימתם של לפיד ולבני עם 17 מנדטים, ואחריה ‘חוסן לישראל’ של גנץ עם 12 מנדטים.

העבודה של אבי גבאי ממשיכה להיות לא רלוונטית עם 8 מנדטים, הימין החדש של בנט ושקד עם שמונה מנדטים, יהדות התורה זוכה לשבעה מנדטים, תע”ל של אחמד טיבי זוכה לשישה מנדטים וגם חד”ש ובלד בראשות אימן עודה עם שישה מנדטים.

ש”ס זוכה בסקר לשישה מנדטים, ישראל ביתנו חמישה מנדטים, מרצ עם חמישה מנדטים, גשר עם ארבעה מנדטים, כולנו של משה כחלון מתרסקת לארבעה מנדטים.

הבית היהודי לא עוברת את אחוז החסימה.

עוד בדק הסקר: “למי מבין המפלגות היהודיות אתה הכי מתנגד?”

מהסקר עולה כי את ראש הרשימה כובשת מרצ עם 20%, אחריה הליכוד וש”ס עם 12%, ואחר כך ‘יש עתיד’ עם 7%, יהדות התורה והימין החדש עם 5%, הבית היהודי, העבודה והתנועה עם 3%.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ארדן:"עלבון לאינטלגנציה"....
    20/01/2019 07:18
    מיכאל
  1. ארדן מכריז כי דבריו של גנץ הם עלבון לאינטלגנציה.הבה נזכיר לארדן כמה דברים שהם עלבון לאינטלגנציה.1.כישלונו במינויו של מפכ”ל למשטרה פעמיים.2.הכרזתו מעל כל במה כי ביישוב הבדואי בנגב נהרג פעיל של ארגוני החבלה.במציאות הסתבר שזו בדיה והמצאה והוא יצא קטן ומושפל.זו לא הפעם הראשונה שארדן ממהר להצהיר בלי קבלות ובלי שיקול דעת.אז מי כאן הוא עלבון לאיטלגנציה??!!