“השקיעו רבע מליארד שקל במסע ציד, ולא מאפשרים להגן על עצמו”

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, תקף הערב את הקשיים שמערימה המערכת המשפטית על גיוס המימון להגנה המשפטית של אביו • "בינתיים מה שהם מצאו זה כמה סיגרים ו-2.5 כתבות על אמא שלי ב'וואלה'"
אבי כץ
י' שבט התשע"ט / 15.01.2019 23:11

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס הערב (שלישי) לסערה סביב מימון ההגנה המשפטית לאביו.

“לגבי עניין מימון ההגנה המשפטית. הפרקליטות והמשטרה השקיעו בסביבות רבע מליארד שקל של כספי משלם המסים על מסע הציד המטורף הזה”, כתב יאיר בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו.

לדבריו, “בינתיים מה שהם מצאו זה כמה סיגרים ו-2.5 כתבות על אמא שלי ב’וואלה’.

“אחרי כל זה הם לא מאפשרים לאדם אחד להגן על עצמו מול המכונה המשומנת שלהם. מדינה דמוקרטית, זכויות אזרח וכו’. שתפו!”

יאיר נתניהו מתייחס לפניית מבקר המדינה ליועץ המשפטי, לאחר שהתברר כי ראש הממשלה קיבל מבן דודו נתן מיליקובסקי סכום של 300 אלף דולר לטובת הגנתו המשפטית, בזמן שהעברת הכסף נאסרה על ידי ועדת ההיתרים שפועלת ליד מבקר המדינה.

מבקר המדינה פנה בנושא ליועמ”ש וביקש ממנו לבחון את המשמעויות של העברת הכספים. בלשכת ראש הממשלה טענו, מנגד, כי נתניהו כלל לא היה צריך לבקש היתר לקבלת הכסף.

יצוין, כי בצעד חריג ביקש היום מבקר המדינה מוועדת ההיתרים לדון שוב בבקשת נתניהו לגייס מבעלי הון מיליוני דולרים להגנתו המשפטית.

שאלת המימון המשפטי משמעותית לנתניהו, משום שמדובר בהגנה משפטית עם עלויות כספיות גבוהות.

מטעם ראש הממשלה נמסר בתגובה: “במשחק המכור שבו החליטה התקשורת כבר לפני שלוש שנים שראש הממשלה נתניהו אשם עד שתוכח חפותו, עושים כל מאמץ כדי למנוע מראש הממשלה להילחם על האמת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות