‘אני פגעתי בהם’: למה היא הפסיקה להצביע מרצ והפכה להיות ימנית?

דלית סוטר הצביעה כל חייה למפלגת מרצ, אבל פוסט אחד שכתבה במבצע 'צוק איתן' והתגובות שקיבלה שינו את חייה • "התקשרו אליי חברים שאוהבים וצעקו: 'כמה את יכולה להיות פשיסטית, נאצית, בעד ביבי?'"
חרדים 10
ט' שבט התשע"ט / 15.01.2019 14:29

דלית סוטר, הידועה בכינוי ‘גלי בת חורין’, הצביעה כל חייה למפלגת מרצ. אבל בבחירות האחרונות היא כבר הצביעה לליכוד.

מה גרם למהפך?

בזמן מבצע ‘צוק איתן’ פרסמה דלית פוסט חיובי על הממשלה. “שמתי לב פתאום שהממשלה דואגת לנו, אז יצאתי עם פוסט ואמרתי שכשצריך להגיד תודה מותר להגיד מילה טובה גם על בנימין נתניהו”, “סיפרה ל’כאן חדשות’.

הפוסט גרר תגובות נזעמות כלפיה מצד חבריה, תגובות ששינו את השקפתה הפוליטית ואת החיים.

“התקשרו אליי חברים שאוהבים אותי וצעקו עלי: ‘אנחנו לא יכולים לשמוע אותך, כמה את יכולה להיות פשיסטית, נאצית, בעד ביבי?’. הרגע הזה הפך אותי מאופורטוניסטית שחיה רק בשביל עצמה, למחויבת. הבנתי שיש פה בני אדם שיש לי חלק מאוד גדול בכך שפגעתי בהם. האנשים האלה, ימנים פשוטים, הושתקו בידי אנשים כמוני במשך עשרות שנים”.

סוטר מפנה אצבע מאשימה לעבר מנהיגי השמאל שלדבריה גורמים לפילוג בעם: “אני רוצה לשאול את מנהיג השמאל ובמיוחד את מנהיגי מרצ: ‘עם מי אתם רוצים להתאחד? עם המתנחלים שאתם מתעבים? עם הימין שאתם חושבים שהוא כבר לא לגיטמי ופשיסטי? עם הדתיים שאתם פוחדים שיביאו לכם מדינת הלכה? אם אתם באמת מאמינים בערכי השמאל, אתם לא יכולים לתמוך בשמאל היום”.

צפו בסרטון של ‘כאן בוחרים’:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תסתירו את התפרים הגסים
    15/01/2019 23:19
    אור
  1. וואוו , אופורטוניסט הרי חי לתועלתו , איך מצביעת אופוזיציה היא תועלתנית ומרגע שעברה לחיק הימין היא פתאום אלטרואיסטית ?אולי הכותב הלא מוכשר התבלבל במונחים?