“יש התפתחות משמעותית”: חקירת הרצח של הזוג החרדי בארמון הנציב

חיים טוויל
|
ט' שבט התשע"ט / 15.01.2019 12:31
יומיים אחרי איתור הגופות של בני הזוג יהודה ותמר כדורי בדירתם בשכונת ארמון הנציב בירושלים, חלה התקדמות בחקירה – שרוב פרטיה אסורים לפרסום • ההערכה המסתמנת: הרקע לרצח – לאומני

יומיים אחרי מציאת הגופות: היום (שלישי) חלה התקדמות משמעותית בחקירת הרצח הכפול של הזוג החרדי, יהודה ותמר כדורי ז”ל, בשכונת ארמון הנציב בירושלים.

הפרטים אודות החקירה אסורים בעקבות צו איסור פרסום.

ביממה האחרונה גוברת הערכה כי מדובר באירוע לאומני. במודעת האבל שפרסמה המשפחה על הלווית בני הזוג נכתב כי הם “נרצחו על ידי בני עוולה” ועל שמותיהם נכתב “הי”ד”.

רחל לוי, אחותו של יהודה כדורי ז”ל, אמרה היום בריאיון לכאן רשת ב’: “אני חושבת שזה לאומני. באותו רחוב נדקרה נערה לא הרבה זמן לפני. אם היו מתייחסים יותר לדקירה של הנערה, הרצח הזה היה נמנע”.

בני הזוג יהודה ותמר כדורי, בני 68 ו-71,  נמצאו ביום ראשון ללא רוח חיים בדירתם בשכונת ארמון הנציב בירושלים כשעל גופם סימני אלימות קשים.

חקירת המשטרה העלתה עד כה כי בני הזוג נרצחו כבר בסוף השבוע שעבר.

יהודה ז”ל ניהל משרד רואי חשבון במרכז ירושלים, ובעבר היה מורה לנהיגה. אשתו תמר לא עבדה בשנים האחרונות.

בני הזוג היו הורים לשלושה – שני בנים ובת. האבא והילדים חזרו בתשובה בשנים האחרונות, אולם תמר נשארה חילונית.

אמש הם הובאו למנוחות בבית העלמין בהר המנוחות בירושלים.

הרב ניתאי כדורי, בנם של הנרצחים, ספד להם: “יתומים היינו בלי אבא ובלי אמא. אבא, אני לא מסוגל. אני צעיר ממך. כשהיה קשה תמיד היית אומר שהחיים שלנו יותר טובים משל אחרים. אמא, בכל שבת שהיינו מגיעים תמיד היית משקיעה”.

הבן הוסיף: “אמא עברה שלושה פיגועי טרור ולא יצאה מהבית מהפחד שיקרה משהו. בסוף האסון קרה בתוך הבית שלהם.

“אני רק רוצה להגיד לך סליחה על מה שלא הספקתי ותודה רבה. אני לא מבין איך המחבל, איך היה מסוגל להסתכל על הפנים הטובות של אבא שלי ולעשות את זה. בטח רק מהפחד לאמא יצאה הנשמה”.