גבאי: “אין פער עם גנץ. מי שצועק ‘גושים, גושים’ מחליש את עצמו”

יו"ר מפלגת העבודה אמר בשיחה סגורה כי 'העבודה' פועלת למצוא חיבורים • בהקלטה מהמפגש הבהיר: אין פערים עם מפלגתו של בני גנץ • "אם נצליח לעשות את זה – נהדר, אם לא אז נרוץ בעצמנו"
אריה ריבקינד
ט' שבט התשע"ט / 15.01.2019 10:38

יו”ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, אמר במפגש מפלגתי עם ח”כים, כי הוא עוסק בניסיונות לחבר בין מפלגות לפני הבחירות, והבהיר כי אין פער בעמדות בין ‘העבודה’ לבני גנץ.

בהקלטה מהמפגש, שפורסמה  הבוקר (שלישי) בתכנית ‘הבוקר הזה’ בכאן רשת ב’, נשמע גבאי אומר: “כל השיחות על חיבורים הן טובות כי אלו שיחות שמאפשרות לראות שאנשים מדברים באותה שפה, באותם ערכים ועמדות. אני יכול לומר שאין לנו פער עם גנץ. אבל עבדנו בזה הרבה מאוד”.

הוא הוסיף: “אני מודה, אני לא עובד בתקשורת. אני לא רצתי וצעקתי בכל מקום גושים, גושים. כי מי שצועק בחוץ כל היום את זה, מחליש את עצמו ואומר לציבור – רבותיי, אנחנו לא מספיק טובים. גם עכשיו יש עוד זמן לעשות חיבורים וגם עכשיו אני עוסק בזה”.

הוא התייחס לאפשרות שלא יצליח להוביל לחיבור ואמר: “אם נצליח לעשות את זה – נהדר, אם לא אז נרוץ בעצמנו. מפלגת העבודה לא קמה אתמול, הערכים שלה ברורים ובסיסיים ביותר: ביטחון, פתרון של שתי מדינות וצדק כלכלי וחברתי. אלה שלושת הדברים הגדולים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות