“נבחרת מנצחת” I רשימת האיחוד הלאומי: סמוטריץ’ יו”ר ואופיר סופר

הרשימה שנבחרה: אופיר סופר, ח"כ לשעבר אורית סטרוק, יוסי כהן ועמיחי אליהו • קודם לכן בחרו חברי המרכז בח"כ בצלאל סמוטריץ' כיו"ר - והדיחו את אורי אריאל, שפרש מהפוליטיקה
אריה ריבקינד
ט' שבט התשע"ט / 14.01.2019 22:37

מרכז מפלגת ‘האיחוד הלאומי’ בחר הערב (שני) את רשימת המפלגה לכנסת הבאה, לצד היושב ראש הנבחר, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, שהביס את היו”ר הקודם – השר אורי אריאל.

למקום השני נבחר מזכ”ל המפלגה אופיר סופר. במקום השלישי נבחרה הח”כ לשעבר אורית סטרוק.

יוסי כהן נבחר למקום הרביעי, הרב עמיחי אליהו, בנו של רבה של צפת, נבחר במקום החמישי. אחריהם נבחרו: אמיתי כהן, נעמה זרביב ויעקב מיוחס.

• יו”ר האיחוד הלאומי הנבחר ח”כ בצלאל סמוטריץ’.

• אופיר סופר, בן 44, נשוי+ 7, תושב טפחות שבגליל, עד לאחרונה כיהן כמזכ”ל המפלגה. סמג”ד בצנחנים שנפצע קשה באירוע בקבר יוסף וזכה על תפקודו באירוע בצל”ש אלוף. שימש כמנהל פרויקטים במשרד הנגב והגליל.

• אורית סטרוק, בת 59, נשואה+ 11, תושבת חברון, חברת הכנסת לשעבר מטעם תקומה, ייסדה את ארגון זכויות האדם ביש”ע, ניהלה את שדולת ארץ ישראל בכנסת.

• יוסי כהן מאשקלון, בן 39, חילוני, נשוי+ 4, לכל ילד נתן שם עם משמעות ציונית, ובצירוף האותיות הראשונות של כל בני ביתו יוצאת המילה “ישראלי”. פעיל תנועת “מולדת”, כיהן כחבר מועצת העיר אשקלון בין השנים 2013-2018. מצהיר על רחבעם זאבי (גנדי) כמורו ורבו.

• עמיחי אליהו, בן 40, נשוי+ 5, בנו של הרב שמואל אליהו רבה הראשי של צפת, נכדו של הראשל”צ הרב מרדכי אליהו זצ”ל. יו”ר אגוד רבני קהילות.

יו”ר האיחוד הלאומי הנבחר ח”כ בצלאל סמוטריץ’, שיבח את התוצאה: “האיחוד הלאומי בחר נבחרת מנצחת. המשימה שלנו כעת היא לאחד את הציונות ולהמשיך להוביל. הציונות הדתית מובילה בכל תחומי החיים במדינת ישראל, בצבא, בהתיישבות בכל רחבי הארץ ונמשיך להוביל גם בפוליטיקה.

“אני שמח וגאה בנבחרת שלנו ומהיום אנחנו מתחברים מחדש כציבור, מתחברים מחדש לתורה, לעשייה, לשטח. יוצאים לדרך חדשה בכל הכוח”.

בתחילת הערב בחרו חברי המרכז את בצלאל סמוטריץ’ לתפקיד היושב ראש. השר אורי אריאל זכה ב-40 קולות בלבד, בעוד ח”כ סמוטריץ’ גרף 83 מקולות חברי המרכז.

בהצבעה השתתפו 123 מתוך 129 חברי המרכז.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות