ארדן: “שיחזור לשתוק” I אח חייל שהופקר: יפקיר המדינה

ארדן על התבטאותו של גנץ כי מי שהצביעו בעד חוק הלאום - "ירו לדרוזים בגב": "כשמחבלים פלסטינים ירו בלוחם מג"ב מדחת יוסף, מפקד אוגדת איו"ש בני גנץ היה חלק מקבוצת הפיקוד שהפנתה לו גב" • משפחתו של מדחת יוסף: "מי שהפקיר חייל - יפקיר מדינה שלמה"
אריה ריבקינד
ח' שבט התשע"ט / 14.01.2019 15:14

השר לביטחון הפנים ונושאים אסטרטגים גלעד ארדן תקף בצהריים (שני) את הרמטכ”ל לשעבר בני גנץ, בעקבות התבטאותו לפיה מי שהצביעו בעד חוק הלאום – “ירו לדרוזים בגב”.

ארדן צייץ בטוויטר: “כשמחבלים פלסטינים ירו בלוחם מג”ב מדחת יוסף, מפקד אוגדת איו”ש בני גנץ היה חלק מקבוצת הפיקוד שהפנתה לו גב, ולא ‘עשתה כל שביכולתה’ כדי להציל את חייו”.

לדבריו, “הביטוי של גנץ מביש. הברית של הליכוד עם אחינו הדרוזים היא נצחית ולא ניתנת לערעור. אולי כדאי שגנץ יחזור לשתוק”.

את הדברים צייץ ארדן בעקבות תגובת מפלגת ‘חוסן לישראל’, על המתקפות בעקבות דבריו של גנץ  הבוקר על חוק הלאום.

לאחר פרסום התגובות, פרסמה מפלגתו של גנץ תגובה בה נכתב: “לאחר תגובות הפניקה ואיבוד העשתונות: הם ירו בגב של אחינו הדרוזים ואנחנו נרפא”.

גנץ שימש מפקד אוגדת יו”ש בזמן שפרצו אירועי אינתיפאדת אל-אקצא, כאשר מדחת יוסף דימם למוות בקבר יוסף – וצה”ל נמנע מחילוצו.

בשיחה עם ‘ישראל היום’ אומר מהאדי יוסף, אחיו של מדחת: “אם גנץ לא שינה את עמדתו תוך 19 שנים, הוא לא ישנה את עמדתו תוך שנייה. הוא עושה צחוק מהדרוזים, גנץ הוא קבלן קולות ולא מעבר לזה.

“מי שהפקיר חייל אחד עלול להפקיר מדינה שלמה. המדינה לא מעניינת אותו, אלא האינטרס האישי שלו, כמו שעשה בצבא. הוא לא מתאים לנהל מדינה. אכפת לו אך ורק מהאינטרס שלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בני גנץ ,אהוד ברק ,בוגי יעלון ואחרים אחראים ישירות להפקרת מידחת יוסף ז"ל עד מוות פצוע בקבר יוסף
    14/01/2019 19:10
    תנועת איכפת -לא מפקירים חייל פצוע
  1. מדוע אף אחד לא מאלץ את היועץ המשפטי להגיש כתבי אישום על הריגה ואף ברצח מידחת יוסף ? עזריה נשפט והורשע בהריגת מחבל ,ואילו בני גנץ ושות’ ציוו על גדוד חרוב לעצור ולא לחלץ את מידחת יוסף עפ”י תוכנית מבצע “כתונת פסים” אליה תורגלו שוב ושוב ,ואשר נועדה לחלץ פצועים מקבר יוסף לכשידרש.