חשד: הדס ע”ה, אמא ל-4 ילדים, ניסתה להימלט מאבנים – ונהרגה

הדס תפוחי, בת 35, תושבת היישוב עטרת הותירה אחריה בעל וארבעה ילדים היא נהרגה בתאונה חזיתית עם משאית בכביש 465, סמוך ליישוב • בעטרת חושדים כי הדס נהרגה ב'פיגוע אבנים'
חיים טוויל
ז' שבט התשע"ט / 13.01.2019 21:50

הדס תפוחי, בת 35, תושבת היישוב עטרת בבנימין, נהרגה בצהריים (ראשון) בתאונת דרכים חזיתית  שאירעה בכביש 465, סמוך לישוב, בין רכבה הפרטי למשאית.

תפוחי הותירה אחריה בעל וארבעה ילדים.

מועד הלוויתה טרם נקבע.

ביישוב עטרת חושדים כי הדס נהרגה בפיגוע טרור. לדבריהם,  גשש של צה”ל זיהה סימנים של אבנים שנזרקו לעבר המכוניות העוברות בכביש שבו אירעה התאונה, סמוך לכפר אום-צפא.

ביישוב מציינים, כי באותו מקום נזרקות מדי שבוע אבנים לעבר רכבים ישראלים. להערכתם, הנהגת ניסתה לברוח מהאבנים שנזרקו לעברה, סטתה ממסלולה והתנגשה במשאית שנסעה מולה.

חובש רפואת חירום במד”א, ארי רוזנשטיין, סיפר מיד לאחר התאונה: “חלפתי במקום עם הרכב כאשר לפתע שמעתי רעש חזק וראיתי במראה עשן ואבק רב. מיד הסתובבתי עם הרכב בחזרה והגעתי למקום התאונה. נהגת הרכב הפרטי נלכדה ברכבה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד.

“הענקתי לפצועה טיפול רפואי ראשוני שכלל קיבוע ושמירה על הצוואר על מנת שלא להחמיר את פציעתה ובסיוע אזרחים שנקלעו למקום ניסינו לחלץ את הפצועה, תוך כדי שאנחנו מפרקים חלקים מהרכב בעזרת הידיים וכלים שהיו ברשותנו, עד להגעת צוות הכיבוי שחילץ את הפצועה מהרכב. העלינו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ הצבאית שהגיעה למקום והיא פונתה לחבירה עם מסוק צבאי שנחת בסמוך”.

ישראל גנץ, ראש המועצה האזורית מטה בנימין: “היום לצערנו איבדנו שתי נשים יקרות תושבות המועצה, שתיהן נהרגו בשתי תאונות דרכים שונות וקשות בהפרש של פחות משעה.

אנו מחבקים את בני המשפחות ומלווים את הקהילות.

תשתית הכבישים בבנימין עוברת בימים אלו, אחרי שנים של הזנחה מצד רשויות המדינה, שיפור ותיקון, אך דרך ארוכה לפנינו. מספר הנפגעים מתאונות דרכים ברחבי מדינת ישראל הוא מהגבוהים בעולם. לצד שיפור הכבישים אני פונה אליכם תושבי בנימין ומבקש, סעו בזהירות! עלינו להקפיד לשמור על החוקים ולהיות ערניים גם לנהגים שמסביבנו.

לצערי, תרבות הנהיגה של שכנינו היא מסכנת ומסוכנת, ואני קורא למשטרת ישראל להגביר את האכיפה ואת הענישה.

לפנינו שבוע סוער וייתכן שיירדו שלגים ברחבי בנימין, סעו לאט, בזהירות יתרה, הישמעו להוראות אנשי הביטחון של המועצה ועקבו אחר העדכונים באתר המועצה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הדס בת 30 ולא 35
    13/01/2019 23:49
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אישה צדיקה, כנרית מחוננת, יראת שמיים. העולם איבד אבידה שאינו יכול להעריך אותה..

  2. ראיתי את התמונה ולא הפסקתי לבכות!!!
    20/01/2019 17:59
    דנה
  3. כמה שמחת חיים. ככה נגדעה באחת!!!! אלוהים רחם על עמך ישראל