מפעיל מעבדת סמים בשכונה חרדית בירושלים – נעצר כשנחת בנתב”ג

מידע מודיעיני הוביל שוטרים למחסן בשכונת בית ישראל, שם תפסו מעבדת סמים • החקירה חשפה: צעיר בשנות ה-20 ממעלה אדומים, מפעיל את המקום • בסופשבוע שב ארצה, נעצר והוגשה נגדו הצהרת תובע • "הפעיל מעבדת סמים במקום שאמור להיות נסתר מהמשטרה"
חיים טוויל
ז' שבט התשע"ט / 13.01.2019 12:34

צעיר בשנות ה-20, החשוד כי הפעיל מעבדת סמים בליבה של שכונת בית ישראל החרדית בירושלים, נעצר בנתב”ג עם שובו לארץ.

מעצרו הוארך הבוקר (ראשון) במסגרת הצהרת תובע כנגדו.

לפני כחודש, בתאריך ה- 16.12.18, פשטו שוטרים על מחסן בשכונת בית ישראל בירושלים, בעקבות מידע שהתקבל אודות הפעלה של מעבדת סמים מסוכנים במקום.

בחיפוש שערכו השוטרים בזירה נתפסו כ-26 ק”ג סמים מסוג ‘קנאביס’, ציוד ואמצעים שונים לגידול.

חוקרי המשטרה פתחו בחקירה סמויה שהובילה לאיתור זהותו של חשוד, צעיר בשנות ה-20, תושב מעלה אדומים, שעל פי החשד השכיר את המחסן בליבה של השכונה החרדית, בתוך בניין מגורים, והפעיל את מעבדת גידול הסמים המסוכנים למטרת סחר והפצתם בקרב תושבי האזור.

במהלך סוף השבוע, עם שובו של החשוד לארץ, הוא נעצר על ידי השוטרים בנתב”ג והובא לחקירה במשטרה, בחשד לגידול, סחר והפצה של סמים מסוכנים.

הבוקר, הוגשה כנגד החשוד הצהרת תובע, ומעצרו הוארך על ידי בית המשפט עד לתאריך 16.1.19, בו צפויה הגשת כתב האישום נגדו.

“פעם נוספת אנו עדים לחשוד המנסה להפעיל מעבדת סמים מסוכנים במקום שאמור להיות נסתר מעיני המשטרה, בתוך מחסן ובליבה של שכונה חרדית, אך היכולות של המשטרה בשטח, אשר מתחברות יחד עם הפעילות המודיעינית הנרחבת שמבוצעת ברחבי העיר, תחשוף ותביא לתפיסתן של מעבדות הסמים בכל מקום אשר יוקמו, וכמובן למיצוי מלוא חומרת הדין עם החשודים”, אומרים במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות