נתניהו מאשר: תקפנו מחסני נשק אירני בדמשק ב-36 שעות אחרונות

נתניהו נפרד בפתח ישיבת הממשלה מהרמטכ"ל היוצא גדי איזנקוט ואישר כי צה"ל תקף מאות פעמים מטרות של איראן וחיזבאללה • האחרונה שבהם: מחסני נשק איראני בשדה התעופה בדמשק
אריה ריבקינד
ז' שבט התשע"ט / 13.01.2019 11:33

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אישר הבוקר (ראשון) כי ישראל תקפה ב-36 השעות האחרונות מחסני נשק של איראן בשדה התעופה הבינלאומי של דמשק.

בפתח ישיבת הממשלה, שהתכנסה הבוקר לישיבת פרידה מהרמטכ”ל – המסיים בעוד יומיים את תפקידו, לאחר ארבע שנים – בירך ראש הממשלה את איזנקוט וציין: “פעלנו יחד נגד איומים מגוונים כדי לבצר את ביטחון ישראל. פעלנו בהצלחה מרשימה לבלום את ההתבססות האיראנית בסוריה”.

נתניהו הוסיף: “פעלנו נגד ייצור נשק מדויק בלבנון, פעלנו לפרק את נשק המנהרות של חיזבאללה, פעלנו נגד מנהרות החמאס בגבול עזה, סיכלנו מאות פעולות טרור יחידים ביו”ש וביצענו עוד פעולות רבות גלויות וסמויות מן העין”.

ראש הממשלה ציין: “צה”ל תקף מאות פעמים מטרות של איראן וחיזבאללה. רק ב- 36 השעות האחרונות חיל האוויר תקף מחסנים של איראן עם נשק איראני בשדה התעופה הבינלאומי בדמשק. צבר התקיפות האחרונות מוכיח שאנו נחושים יותר מתמיד לפעול נגד איראן בסוריה”.

נתניהו הדגיש: “לצה”ל תחת פיקודך הישגים גדולים, יש לנו עוד עבודה רבה לעשות ואנחנו נעשה אותה”.

ראש הממשלה הודה לרמטכ”ל: “בשם העם ובשם המדינה אני רוצה להודות לך על שירתך המסור לעם ולמדינה. תודה גדי”.

כלי תקשורת בסוריה דיווחו בלילה שבין שישי ושבת על פיצוצים עזים שנשמעו באזור דמשק, שמקורם בתקיפה מהאוויר. הטלוויזיה הסורית דיווחה כי כמה מטרות יורטו בידי מערך ההגנה האוירית של הצבא הסורי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות