לקול קריאות ‘בוז’ – הבטיח גבאי: “הולכים לעבוד קשה, נפתיע בגדול”

יו"ר 'העבודה', שמקבל בסקרים מספר חד ספרתי, נאם לקול קריאות בוז: "נחזיר את חזן, רגב וסמוטריץ' לאופוזיציה" • ועידת המפלגה אישרה ברוב גדול את השריונים שביקש
אריה ריבקינד
ד' שבט התשע"ט / 10.01.2019 21:30

ועידת מפלגת העבודה אישרה הערב (חמישי), בתום דיון סוער, את הצעת יו”ר המפלגה, אבי גבאי, שתאפשר לו לשריין מועמדים ברשימת ‘העבודה’ לכנסת ה-21.

ההצבעות התנהלו בהרמת יד ורוב גדול של צירי הועידה תמך בהחלטות. לפי ההצעה שאושרה, גבאי יוכל לבצע שריונים במקומות 2, 10 ו-16. כמו כן, השריון למיעוטים נדחק למקום ה-17.

קודם לכן נשא גבאי נאום, במהלכו נשמעו קריאות “בוז” לעברו וחברי ועידה שרקו במשרוקיות במחאה, וקרא ליאיר לפיד ובני גנץ להבטיח שלא ישבו בממשלה בראשות נתניהו, לאחר הבחירות.

‘גבאי פתח: “ערב טוב ליאיר לפיד ולבני גנץ – שניכם ראיתם השבוע את מופע האימים של ראש הממשלה. במדינה נורמלית ראש ממשלה לא תוקף את רשויות החוק. אני יודע ואתם יודעים וכולם יודעים שמיליוני ישראלים טובים מתגעגעים למדינה נורמלית.

“אני אומר לשניכם – אתם לא יכולים להזדעזע מההתקפות של נתניהו על רשויות החוק ואז לרוץ להצטרף לקואליציה שלו. אנחנו מתחייבים לשינוי במדינת ישראל. ואני קורא לכם, הצטרפו לשינוי. הצטרפו לקואליציה של שינוי.

”אני קורא לכם להתחייב לא לשבת בממשלה של נתניהו. וזה לא קשור רק לכתבי אישום אלא לדרך ולעתיד המשותף שלנו במדינת ישראל”.

גבאי, שמקבל בסקרים מספר חד ספרתי, הבטיח:  “הקולות שעזבו אותנו חונים במפלגות אווירה מסתוריות שמתחבאות מאחורי שתיקה וחיוכים, אבל אנחנו הולכים להחזיר את כולם ולהביא עוד ועוד קולות למפלגה העבודה. צריך להצביע למפלגות שמתנגדות לדרך נתניהו ולא לשבת איתו בקואליציה. ישראלים שמבינים שלא בוחרים שר חוץ או שר ביטחון בממשלת נתניהו.

“בשלושת החודשים הקרובים כולם יראו אותנו עושים הכל כדי להחזיר את ישראל לדרך הנכונה. אנחנו נוסיף לחוק הלאום את השוויון, נוריד את חוק הלאום, נחתור למו”מ עם הפלסטינים, נשמור על בית המשפט העליון, נבטל את חוקי השחיתות של נתניהו ונחזיר את חזן, רגב וסמוטריץ’ לאופוזיציה”.

יו”ר העבודה הכריז: “אני מאמין בעוצמה של המפלגה שאוהבים להספיד אותה, אבל היא תמיד מפתיעה מחדש. חברים, בואו נחזור לעבודה. רוב הבוחרים של לפיד וגנץ לא רוצים שייתנו את הקולות שלהם לנתניהו. בואו נסביר לבוחרים במקום לריב. בואו נקום שעה קודם, נפשיל שרוולים, נרים ראש ונחליף ראש ממשלה שתוקע מדינה שלמה בעניינים האישיים שלו. כל אחד ואחת מאתנו, היחידים שמתחייבים לשינוי בישראל, ואנו הולכים לעבוד קשה ולהפתיע בגדול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות