טיבי מסביר למה הרשימה התפרקה ואיפה הוא מוביל בלי שום מתחרים

בריאיון ראשון מאז שהודיע על התפצלותו מהרשימה המשותפת, אומר ח"כ אחמד טיבי לתכנית 'מרחאבית' בכאן רשת ב': "הציבור רוצה מנהיג מנוסה ומצליח" • "בקרב הצעירים בכל הסקרים אני מוביל ללא מתחרים"
חרדים 10
ד' שבט התשע"ט / 10.01.2019 17:25

יו”ר מפלגת תע”ל, חבר הכנסת אחמד טיבי, הטיל היום (חמישי) את האשמה של פירוק הרשימה המשותפת בסיעות השותפות, לאחר שהציבו דרישות שהיענות להן הייתה מונעת ריצה משותפת בבחירות, כדבריו.

בראיון ראשון שהעניק לערן זינגר בתכנית ‘מרחאבית” בכאן רשת ב, אמר טיבי כי תע”ל ביקשה דבר אחד בלבד: שהציבור יחליט מי יעמוד בראש הרשימה, והתחייבה לקבל בהכנעה ובכבוד כל תוצאה שתתקבל.

“אני מכיר את המצב ברחוב. מכירים את השינויים שחלו בחברה הערבית. המצב היום שונה מיום הקמת הרשימה המשותפת”, אמר טיבי “קיבלנו ב-2015 את הגזירה, כי רצינו להיענות לדרישת הציבור שרצה איחוד. היו קשיים וויכוחים וכישלונות והצלחות אבל עבדנו והצלחנו למלא את שליחותנו כח”כים ערבים באופוזיציה”.

לדבריו, “אחרי שתע”ל התפלגה, אין יותר רשימה משותפת. אנחנו שוקדים על הרכבת הרשימה שלנו. זו תהיה הרשימה החזקה ביותר עם אישי ציבור שיש להם רזומה מרשים בשירות הציבור כעשייה והיא תהיה הפתעת הבחירות. תע”ל תפתח את שורותיה לכוחות מבחוץ. יחד נהיה מפלגה שתייצג את כלל הציבור הערבי על כל רבדיו”.

טיבי אישר את הפרסום כי מפלגתו מנסה לצרף לשורותיה את עלי סלאם ראש עיריית נצרת ואת מאזן גנאים, ראש עיריית סח’נין לשעבר. “אין ספק שבכל רשימה שהם יהיו הם יהיו תוספת חשובה”.

הוא שלל אפשרות של ישיבה בממשלה עתידית כלשהי: “זו אחריות קולקטיבית שאני לא יכול לקבל אותה”. עם זאת ציין כי היה רוצה מאוד להיות חלק מגוש חוסם שיסייע להפיל את נתניהו: ” זה חלומו של כל אופוזיציונר”.

טיבי דחה את האמירה כי הציבור מעוניין במנהיגים צעירים וחדשים: “הציבור רוצה מנהיג מנוסה ומצליח ולעתים הוא אומר ‘לא’ לצעירים שניסו אותם ולא ממש היוו סיפור הצלחה. בקרב הצעירים בכל הסקרים אני מוביל ללא מתחרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות