“קידשת שם שמיים”: עומר אדם לא יופיע באירוויזיון בגלל חילול שבת

אבי כץ
|
ד' שבט התשע"ט / 10.01.2019 16:53
הזמר עומר אדם לא יופיע באירוויזיון: “לאור זה שהחזרות הגנרליות מתקיימות במהלך השבת, עומר החליט לא לקחת חלק באירוע” • דרעי מתרגש: “משוכנע שבזכות שמירת השבת, שהיא מקור הברכה תמשיך להצליח ולעשות חיל”

הזמר עומר אדם ניהל מגעים מתקדמים עם הפקת האירוויזיון – אירוע הזמר שיתקיים בחודש מאי הקרוב בתל אביב, אך החליט לדחות את ההצעה.

למרות שמדובר בהפקה שזוכה מדי שנה למאות מיליוני צופים ברחבי העולם, הזמר החליט לוותר על הופעתו בשל הדרישה לערוך חזרות בימי שבת.

בעבר סירב הזמר להצעה שקיבל מהפקת הפסטיגל, משום שסירב להופיע בשבת, עד שלבסוף מארגני המופע החליטו שלא להעלות הופעות בימי שבת.

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של עומר אדם, מסר בתגובה לאתר מאקו: “עומר אדם קיבל הצעה להשתתף במופע האמנותי של אירוויזיון 2019. לאחר פגישה בין הצדדים, ולאור זה שהחזרות הגנרליות מתקיימות במהלך השבת, החליט עומר למרות הכבוד הגדול לא לקחת חלק באירוע והוא מודה מקרב לב על הפניה”.

השר אריה דרעי הגיב: “ישר כוח עומר אדם, מרגש לקרוא זאת. אני משוכנע שבזכות שמירת השבת, שהיא מקור הברכה תמשיך להצליח ולעשות חיל”.

אלי ישי צייץ: “אשריך עומר שקידשת שם שמיים, מי שמאמין לא מפחד!”

שרון אדם, אמו של עומר, אמרה בראיון לפני כשלושה שבועות – על בנה: “הוא בחיים לא ידבר לשון הרע על אף אחד, מגיע לכל קידוש שאנחנו עושים בליל שבת, ועוזר בכל מה שצריך. עומר גם כמובן אף פעם לא עבד בשבת, ולא מוכן לעבוד בשבת תמורת שום סכום שבעולם. אני מאמינה שכל הדברים האלה מאוד עוזרים לו להצליח”.