לגלעד שרון חסרים 100 יום כדי לרוץ בליכוד. ורק ביבי יכול לאשר קיצור

גלעד שרון חזר לליכוד לפני שנתיים ו-9 חודשים ולכן וחסרים לו כ-100 ימים כדי שיוכל להתמודד במחוז הדרום • ראש הממשלה יכול לאשר קיצור דרך, אבל הוא לא רוצה • כעת גברו הסיכויים של שני חושבי כיפה - שיתחרו על המשבצת
אריה ריבקינד
ד' שבט התשע"ט / 09.01.2019 23:19

האם גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז”ל, יוכל להתמודד בפריירמיז של הליכוד על משבצת הדרום?

לשרון חסרים 100 יום בלבד לסיום תקופת ההמתנה של 3 שנים חברות במפלגה, הדרושים כדי להתמודד.

במהדורה המרכזית של ‘החדשות’ דווח הערב (רביעי) עמית סגל, כי כמעט תמיד, למעט מקרים חריגים, יו”ר הליכוד מקצר את התקופה. אלא שכאשר מדובר בשרון, הדברים אינם פשוטים כל-כך.

לכן, שרון עתר היום לבית הדין של הליכוד, באמצעות עו”ד איתן הברמן, כדי לאפשר לו להתמודד.

בתגובה נמסר הערב מהליכוד: “ראש הממשלה נתניהו כבר סיכם בעבר עם יו”ר המזכירות ישראל כ”ץ שבמשבצת המחוזות לא יינתנו קיצורי פז”ם, זאת על מנת לאפשר לפעילי התנועה שחברים בה שנים ארוכות סיכוי הוגן יותר להתמודדות”.

שרון מבקש להתמודד במחוז הנגב מול עו”ד ליאור קצב, אחיו של הנשיא לשעבר משה קצב, ומול ד”ר שלמה קרעי – שניהם חושבי כיפה. ד”ר קרעי נחשב תלמיד של הגר”מ מאזוז, ראש ישיבת ‘כיסא רחמים’.

ד”ר שלמה קרעי הביע הערב שביעות רצון מההחלטה המסתמנת: “חברי הליכוד יודעים שגלעד שרון אינו ליכודניק ושהוא נטש את ערכי הליכוד, כאשר יזם וקידם את תוכנית ההתנתקות והגירוש מגוש קטיף ובהמשך גם תמך בהחלטת אביו לפרק את הליכוד ולהקים את קדימה.

“כעת אפשר לברך על כך שההתמודדות במחוז נגב תהיה דמוקרטית בין אנשי ליכוד אמיתיים וערכיים”.

בקבוצות ווטסאפ של תומכי ליכוד נכתב הערב: “גלעד שרון השאיר פצע מדמם בליכוד, היה ממתכנני הקרע בליכוד, היה ממובילי הגירוש וממתכנני הקרע בליכוד, שלא יצפה לחיבוק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות