נהג מונית ש’אכל אותה’ פרסם סרט והמשטרה הביאה מיד תוצאות • צפו

חיים טוויל
|
ג' שבט התשע"ט / 09.01.2019 16:26
המשטרה עצרה זוג, הורים לתינוק, החשודים בגניבה מנהגי מוניות בחיפה • השיטה: בעוד הנהג מסייע לבעל להכניס העגלה לתא המטען, האישה מנצלת את הזמן כדי לגנוב את הכסף של הנהג

המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) זוג תושבי חיפה, בחשד שגנבו כסף מנהגי מוניות בחיפה, תוך כדי הונאתם והסחת דעתם.

המעצר בוצע לאחר שנהג מונית פרסם ברשתות החברתיות פוסט  וסרטון, תחת הכותרת “רעה תחת טובה – פשוט להתבייש:

“אני נהג מונית באזור חיפה ובתאריך 8/1/19 בשעה 21:25, ובקור של 12 מעלות, הוזמנתי לנסיעה דרך אפליקציית גט טקסי לרחוב באזור חיפה.

“זוג נוסעים עם תינוק עלו למונית, הנוסעת נכנסה וביקשה שאעזור לבעלה להכניס את עגלת התינוק לתא המטען, כדי שהתינוק לא ישהה בחוץ בקור וברוחות, ובכך ניצלה את התמימות והישרותיות שבי.

“בזמן שאני עוזר לבעלה להכניס את העגלה לתא המטען, ניצלה את הזמן כדי לגנוב את כספי – הכסף שעבדתי עליו יום שלם  הלך ברגע אחד של תמימות ועזרה לזולת. אז אל תהיו תמימים, שתפו כדי שנהגי מוניות אחרים לא יפגעו, כי לפי הסרט שלפניכם זה כבר מקצוענים.

“התביישתי בשביל הילד שאמא שלו גונבת ומנצלת תמימות של נהגי מוניות ואנשים שרוצים לעזור וגונבים מהם, ובסוף היום הבנתי שכנראה שרות טוב = 0 פרנסה יומית”.

הסרטון שהפיץ הנהג  ברשתות החברתיות הגיע הבוקר לחוקרי תחנת חיפה, ובתום חקירה מהירה אותרו החשודים ונעצרו.

לפי המשטרה, עד כה התקבלו תלונות דומות מנהגי מוניות נוספים אשר נפלו קורבן, על פי החשד, באותה השיטה. בתחנת חיפה קוראים לקורבנות נוספים להגיש תלונה בתחנת המשטרה.

החשודים יובאו מחר לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.