נתניהו: חייבים לארגון שב”כ הרבה, אין שום מקום להתקפות עליו I צפו

נתניהו בהודעת גיבוי לשב"כ לראשונה מאז מעצר הנערים, "השב"כ הוא ארגון סיכול הטרור הטוב מסוגו בעולם" • הנשיא: "עלינו להישמר ממתקפה חסרת אחריות על האנשים שתפקידם לשמור ולהגן על בטחון ישראל"
אריה ריבקינד
ב' שבט התשע"ט / 08.01.2019 14:00

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם בצהריים (שלישי) הודעה בה הוא מגנה את המתקפות על השב”כ מצד אנשי ימין, בעקבות מעצר הנערים מישיבת ‘פרי הארץ’, החשודים ה’פיגוע האבנים’ בו נהרגה הפלסטינית עאישה ראבי.

“לפני שעות אחדות לכדנו את הרוצח המתועב מגבעת אסף ומעפרה. אני משבח על הפעולה הזאת את הימ״מ, צה״ל, ובראש ובראשונה את השב״כ שהוא ארגון סיכול הטרור הטוב מסוגו בעולם”, אמר נתניהו.

ראש הממשלה הוסיף: “אנחנו חייבים לו הרבה, הוא עושה את עבודתו במקצועיות ובמסירות, אין שום מקום להתקפות עליו”.

מוקדם יותר היום, בנאומו בטקס השבעת שופטים בבית הנשיא,  התייחס הנשיא ראובן ריבלין לביקורת המוטחת בשב”כ על מעצר הנערים .

“עלינו להישמר ממתקפה חסרת אחריות על האנשים שתפקידם לשמור ולהגן על בטחון ישראל מאיומים מבית ומחוץ”, אמר הנשיא. “זרועות המשפט והביטחון של המדינה הן לנו לגדר, לסכר. בימים אלה, עומד שב”כ בקו האש. אין דמוקרטיה ללא ביקורת. הביקורת, גם על המוסדות החיוניים ביותר שלנו, ובראשה הביקורת השיפוטית, כפי שנשמעה בימים האחרונים, היא חומר החיטוי, תנאי יסוד”.

ריבלין הוסיף: “אני מכיר את אנשי השירות ויודע כי שלום מדינת ישראל ואזרחיה, הוא הדבר היחידי העומד לנגד עיניהם וכי כך הם פועלים, בהובלתם המקצועית והמרשימה של נדב ארגמן ושל קודמיו.

“אני מבקש מכאן לגבות את משרתי המדינה בזרועות הביטחון כולן ובשב”כ בפרט, שמצילים חיים יום ולילה שגם בזכותם אנחנו וילדינו יכולים לישון בשקט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חייבים למשטרה הרבה
    08/01/2019 20:55
    משה
  1. חייבים למשטרה הרבה. אין שום מקום להתקפות עליה…