חלום מתגשם? אחרי 6 שנים: יש פלפל מתוק ללא גרעינים מעצבנים

הוא הנשנוש הבריא והמושלם למבוגרים ולילדים. אז מה הבעיה? שלא תמיד יש חשק לנקות את הגרעינים שלו • אבל כעת זה בא: פלפל ללא גרעינים
יוני גרין
ב' שבט התשע"ט / 07.01.2019 22:51

לידיעת אוהבי הפלפל: לאחר שנעלם מהמדפים לפני 6 שנים, הצליחה חברת הזרעים הישראלית ‘ברידאקס’  – המתמחה, בין היתר, בטיפוח זני עילית של ירקות מיוחדים – לפתח זן מוגן פטנט של פלפל ללא גרעינים הגדל מזרעים.

כעת החברה משיקה מחדש למדפים בישראל, ובמקביל גם באירופה בצפון אמריקה ובדרום אפריקה את המותג פפריטו (Pepperito) – פלפל טעים ומתוק ללא גרעינים.

מדובר במוצר מוגן פטנט ובקו המוצרים הראשון של החברה.

קובי אבידן, מנכ”ל חברת ברידאקס: “אנו גאים להחזיר למדפים בישראל את הפלפל ללא גרעינים תחת המותג Pepperito בגירסא משודרגת, מוגנת פטנט. מבחינת החברה מדובר בפיתוח שילך ויתעצם וישדרג את שאר סוגי הפלפלים שכולם מכירים, בטעם, באורך חיי המדף ובטיפוסים חדשניים, וכולם יגדלו ללא גרעינים. חלומו של כל אוהב פלפל מתגשם”.

את ‘פפריטו’ מגדלת בישראל חברת שובל ערבה, חברת בוטיק משפחתית בעין יהב שבערבה, המתמחה מזה 50 שנה בגידול ובשיווק ירקות מובחרים.

כל אחד מהירקות שמגדלת שובל, גדל בתנאי מדבר ייחודיים וזוכה לליווי אישי משתילה ועד קטיף, ממיון ועד אריזה, משינוע ועד שיווק ברחבי העולם.

פפריטו יימכר במארזים ממותגים כשהוא טרי, קריספי, מתוק ועסיסי. רק לשטוף ולאכול.

פלפל

צילום: יוסי אלטרמן, יחצ
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות