ליברמן: “לא אשב בממשלת שמאל, ברור איפה גנץ, זה הכל נשף מסכות”

יצטרף לכל ממשלת ימין שתקבל את קווי היסוד שלו • על נתניהו: "הגוף היחיד שמוסמך לקבוע אם אדם אשם או זכאי הוא רק בית משפט. חזקת החפות שמורה לו גם כשמתנהל משפט"
אריה ריבקינד
א' שבט התשע"ט / 07.01.2019 14:45

שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן אמר היום (שני), בריאיון שהעניק לאסתי פרז בכאן רשת ב’, כי יצטרף לכל ממשלת ימין שתקבל את קווי היסוד שלו, אך לא יחבור לגבאי, ללפיד או לגנץ, משום שמדובר באנשי שמאל.

העדיפות הראשונה שלו בממשלה הבאה תהיה תיק הביטחון.

“אני לא יכול להיות חבר בממשלת שמאל, נקודה”, אמר. “גנץ הוא לא ימין ולא מרכז, זה ברור איפה הוא נמצא. הוא חלק אינטגרלי מהשמאל. זה הכול נשף מסכות”.

על השאלה האם ראש הממשלה בנימין נתניהו יוכל להמשיך לכהן בתפקידו, גם לאחר שיוחלט להגיש נגדו כתב אישום – אמר ליברמן: “הגוף היחיד שמוסמך לקבוע אם אדם אשם או זכאי הוא רק בית משפט. כל עוד בן אדם לא הורשע הוא זכאי, חזקת החפות שמורה לו גם כשמתנהל משפט”.

הוא הוסיף: “ראש הממשלה הוא של כולם, גם של האופוזיציה וגם שלי באותה מידה. וכדי לשמור אמון בין בוחרים לנבחרים אני מקווה מאוד שהוא לא יעמוד למשפט. זה לא משנה אם אני מתנגד לו פוליטית”.

על  המצב ברצועת עזה אמר ליברמן: “טירוף מוחלט. אנחנו גם אוכלים את הדגים המסריחים, כלומר מעבירים כסף לראשי חמאס ומעניקים להם חסינות, וגם מגורשים מן העיר ומותקפים”.

לדבריו, “כל החולשה והוויתורים מקדמים את העימות הבא, וראש ממשלה וכל שרי הקבינט אינם ראויים להנהיג את המדינה משום שאינם מסוגלים להגיב תגובה כואבת ולהרתיע את חמאס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות