בן גביר על הדגל השרוף וצלב קרס: ‘שב”כ בלחץ. אבישי רביב חזר שוב?’

בחדרו של אחד העצורים בפרשת 'פיגוע האבנים', אותר דגל ישראל ועליו הכתובת "מוות לציונים" לצד צלב קרס • איתמר בן גביר: שולח התראה לפני תביעה לאנשי השב"כ על לשון הרע שהפיצו כנגד החשודים "כשהשב"כ בלחץ כל הדרכים כשרות"
חיים טוויל
כ"ט טבת התשע"ט / 06.01.2019 21:12

עו”ד איתמר בן גביר, המייצג את הנערים החשודים ב’פיגוע האבנים’, במהלכו נהרגה פלסטינית, ותוקף בחריפות את הודעת השב”כ בה הופיע צילום של שריפת דגל ישראל וצלב קרס – שמקורות בשב”כ טענו כי נתפס אצל החשודים.

עו”ד בן גביר: “היינו כבר במספר דיונים בבית המשפט  ומעולם החוקרים לא ייחסו לנחקרים את החזקת הדגל עם הסמל המתועב. היה לי ברור היום, אחרי שבית המשפט רמז לשב”כ שלמעשה אין חומר בתיק, כי זה רק שאלה של זמן עד לספין של דוברי שב”כ – ואכן ספין זה לא איחר לבוא”.

לדברי עו”ד בן גביר, הוא מתכוון לפנות כבר הערב בהתראה לפני תביעה לאנשי שירות הביטחון הכללי על לשון הרע שהפיצו כנגד החשודים.

“כשהשב”כ בלחץ כל הדרכים כשרות”, אומר הסנגור, “ולכן נשמע בימים הקרובות ספינים נגד החשודים שהם אנטי ציונים וכדומה. בפועל מדובר בילדים טובים שאוהבים את מדינת ישראל”.

באשר לשריפת הדגל, אומר בן גביר כי הוא אינו מכיר את הפרטים, אך לדבריו לא יתפלא אם מדובר בעבודה של שירות הביטחון הכללי או מי מטעמו.

“אני זוכר היטב כיצד שתלו את סוכן השב”כ רביב שהניף שלטי אס אס והכתים ציבור שלם. איני יודע האם זה המקרה, אבל מוכרח להודות שהעיתוי של הוצאת ההודעה, והלחץ שהשב”כ נמצא בו, עשויים להוביל אותם לטעות שוב וכפי שטעו בפרשת אבישי רביב, הם יעשו זאת גם כעת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות