הדבר הבא: חיים קליגר – מנכ”ל מגזין ‘זמן’

יוני גרין
|
ט' תמוז התשע"ד / 07.07.2014 14:12
כשבועיים אחרי שהכריז על פרישה מתפקיד מנהל השיווק של עיתון ‘המבשר’, מונה חיים קליגר למנכ”ל הירחון ‘זמן’ “מקווה כי גם באתגר הזה נעמוד בצורה מכובדת”

עובר אל היעד הבא: כשבועיים אחרי שהכריז על פרישה מתפקיד מנהל השיווק של עיתון ‘המבשר’, מתנחל חיים קליגר על כס מנכ”ל מגזין ‘זמן’ – מגזין בעריכת יאיר וינשטוק, היוצא-לאור פעם בחודש.

בשעות הצהריים (שני) התקיימה פגישה בין חיים קליגר לבין בעלי ומנהלי מגזין ‘זמן’, היוצא לאור בארצות הברית, חיים צבי גולדברגר ומנדל ווגשל.

בסיום הפגישה, הוחלט, כאמור, כי קליגר יכהן כמנכ”ל המגזין בארץ ויהיה אחראי להמשך ביסוסו והרחבת פעילותו.

מגזין ‘זמן’ הקים שלוחה בישראל לפני שנתיים, אחרי 10 שנות פעילות בארה”ב ובאירופה. לטענת מנהלי המגזין, תפוצתו עומדת על 30 אלף גיליונות בחודש, כאשר למעלה מ-10 אלף הם מנויים המקבלים את המגזין מידי חודש לתיבת הדואר, כאשר אל חבילת המנויים מצורף גם מגזין ‘זמן נוער’.

חיים קליגר אמר לאחר הפגישה: “אני שמח על האמון שנתנו בי מנהלי מגזין זמן. אין ספק כי מדובר במוצר איכותי וייחודי במדיה החרדית. אני מקווה כי בעזרת ה’ גם באתגר הזה נעמוד בצורה מכובדת ונביא את התוצאות המתבקשות”.