מירי רגב: “עשו סיבוב על הציונות הדתית, זה חיקוי קטן ועלוב לליכוד”

על הימין החדש: "מה האג'נדה שלהם? מה הם עשו כל הכנסת הזאת?" • על חקירות ראש הממשלה: "נתניהו יכול להמשיך בתפקיד עד שבית המשפט יחליט אחרת"
אריה ריבקינד
כ"ד טבת התשע"ט / 01.01.2019 10:01

השרה מירי רגב הצהירה היום (שלישי), בריאיון שהעניקה לקלמן ליברמן בכאן רשת ב’, כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, “יכול להמשיך בתפקיד עד שבית המשפט יחליט אחרת”.

רגב אמרה את הדברים בתגובה להצהרתו של נתניהו אמש במסיבת עיתונאים שקיים בברזיל, לפיה אין בכוונתו להתפטר גם אם יוגש נגדו כתב אישום.

במהלך הראיון תקפה רגב את נפתלי בנט ואיילת שקד על הקמת מפלגתם החדשה.

“מה שהם עשו זה מהלך של נטישת הבית”, היא אמרה. “הם עשו סיבוב על הציונות הדתית והמתיישבים ויורו בתוך הנגמ”ש כמו שעשו בעבר. מה האג’נדה שלהם? מה הם עשו כל הכנסת הזאת?

“אם הם רצו לחקות את הליכוד, הם עשו חיקוי עלוב וקטן. הבית הגדול ביותר לימין זה הליכוד. אני קוראת להם להבין דבר אחד – הצעד הזה יכול לגרום למצב של אסון אוסלו ב'”.

על דברי נתניהו אמרה: “האמירה של נתניהו מאוד במקומה. אמרתי בעבר שראש הממשלה צריך להישאר בתפקידו עד שבית המשפט יחליט אחרת. בסופו של דבר, היו המלצות של היועץ המשפטי שבית המשפט לא קיבל אותן. גם לנתניהו יש את זכות החפות. כבר ראינו כותרות שתלו אותו בכיכר העיר”.

רגב הוסיפה: “יש לי כבוד גדול ליועמ”ש, אבל הוא לא סוף פסוק. בית המשפט קובע מי מורשע או לא, ולראש הממשלה יש את זכות החפות”.

על עריכת שימוע לנתניהו עוד לפני הבחירות באפריל, אמרה השרה מהליכוד: “היועץ לא מתכנן להתערב בהליך בחירות. אם הוא מתכוון להתחיל את הליך השימוע ולסיים אותו לפני הבחירות, שיעשה את זה”.

כשנשאלה מה תהיה עמדתה אם ראש הממשלה יורשע, השיבה: “כשנגיע לגשר נחצה אותו”.

מפלגת ‘הימין החדש’ של נפתלי בנט ואיילת שקד הגיבה למתקפה מצד מירי רגב: “מירי רגב דיבררה בלהט את ההתנתקות כאשר הליכוד גרש 8000 יהודים מביתם ומסר את אדמתם לחמאס. מי שמשחרר 1000 מחבלים אינו ימין אמיתי. הציבור הלאומי יודע להבדיל בין ימין בדיבורים לימין אמיתי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות