2,500,000 שקלים: תביעה נגד ת”ת באלעד בגלל פציעת תלמיד בן 12

הילד, כבן 12, שיחק להנאתו בכדור במגרש שבחצר הת"ת ונתקל במכשול אשר היה מונח על רחבת הכניסה • הוא התנגש בעוצמה עם גופו בשער הכניסה, נחבל - ושתי שיניו הקדמיות של התובע נתלשו • כעת הוא תובע
שייע קליין
כ"ג טבת התשע"ט / 31.12.2018 16:17

תביעה על סך 2.5 מיליון שקלים הוגשה השבוע נגד עיריית אלעד, משרד החינוך, ות”ת בעיר אלעד –  על ידי הוריו של ילד שנפצע בעת משחק כדור בחצר התלמוד תורה.

הילד, כבן 12, שיחק להנאתו בכדור במגרש שבחצר הת”ת ונתקל במכשול אשר היה מונח על רחבת הכניסה. הוא התנגש בעוצמה עם גופו בשער הכניסה – ונחבל בשיניו.

כתוצאה מהתאונה, שתי שיניו הקדמיות של התובע נתלשו ממקומן, והוא הובהל לקבלת טיפול רפואי דחוף בבית החולים שניידר בפתח תקווה.

בכתב התביעה שהגיש עו”ד תומר לינר, מומחה לתביעות ביטוח ונזיקין, נכתב כי הנתבעים “לא דאגו להשגחה מספיקה ו/או הולמת על התלמידים במהלך ההפסקה ו/או במהלך הסתובבות בשטח בית הספר; לא דאגו לפיקוח ו/או השגחה הולמת בעת ששיחקו התלמידים בשטח בית הספר ו/או לא דאגו לסביבת לימודים בטוחה בכלל ובעת יציאת התלמידים מהכיתה לשטח בית הספר ו/או לא דאגו לפיקוח והסרת מכשולים בשטח בית הספר ולא פיקחו כלל על התלמידים בהפסקות”.

עו”ד לינר טוען עוד בכתב התביעה, כי “במעשיהן ובמחדליהן המתוארים. לעיל, הפרו הנתבעות חובות חקוקות, לרבות אלה הקבועות בנהליי משרד החינוך ובכלל זה חוזרי מנכ”ל, שנועדו להגנת ציבור התלמידים והתובע בהם”.

בחוות דעת רופא שיניים מומחה שהוגשה לבית המשפט נכתב: “שיניים 11 ו-21 עברו שברי תלישה ובעקבותיהם טיפולי שורש … יחד עם זאת השיניים יצטרכו המשך שיקום ומעקב לכל חייו וטיפול משקם עם הגיעו של מאיר לגיל 18.

בנוסף, לאור הזמן הממושך עד קבלת הטיפול, וכן התחלה של ספיגה דלקתית של השורש, וכן על פי הספרות המקצועית הרלבנטית קיים סיכוי גבוה של ספיגה חיצונית של השורש בהמשך החיים וצורך בביצוע השתלות שתי השיניים הקדמיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות