בנט ושקד: צמצמנו את החובות • בנט עזב את קבוצת הבית היהודי

'הימין החדש' עונים לטענות של הבית היהודי לפיהן בנט ושקד "השאירו חובות וקופה ריקה": "האמירות הינן ההיפך הגמור מהמציאות. השאירו את הבית היהודי במצב טוב לאין ערוך מכפי שהיה עם הצטרפותם"
אריה ריבקינד
כ"ג טבת התשע"ט / 31.12.2018 15:14

מפלגת ‘הימין החדש’ בראשותם של בנט ושקד פרסמה בצהריים (שני) הודעה רשמית בעקבות הטענות לפיהם מייסדיה הותירו את מפלגת הבית היהודי עם חובות עצומים.

מוקדם יותר היום האשים ח”כ מוטי יוגב את השניים ברשת ב: “בנט ושקד עשו אקזיט גדול על הבית היהודי – לקחו 5.5 מיליון והשאירו את הקופה ריקה”.

בהודעת מפלגת ‘הימין החדש’ נאמר: “האמירות לפיהן בנט ושקד השאירו לבית היהודי חובות כספיים הנן ההיפך הגמור מהמציאות”.

לפי ההודעה, “גם בעת בחירות, כדאי להיצמד לעובדות, והנה הן: בשנת 2012, עת הצטרפו השרים בנט ושקד למפלגת הבית היהודי, היקף החוב במפלגה עמד על כ-40 מיליון ש”ח. בשנים האחרונות צומצם החוב באופן משמעותי לפחות מ-20 מיליון ש”ח”.

בהודעה נטען: “מדובר בחובות עצומים שצברה המפלגה לאורך עשרות שנים, ואלו צומצמו על ידי השרים בנט ושקד, ביחד עם המנכ”ל ניר אורבך, תוך שהם הפיחו חיים במפלגה, הציבו אותה בקדמת ההנהגה של מדינת ישראל והביאו אותה הן למספר קולות והן לתפקידים בממשלה שהמפלגה מעולם לא החזיקה בהם”.

הם הוסיפו: “לפיכך, בנט ושקד השאירו את הבית היהודי במצב טוב לאין ערוך מכפי שהיה עם הצטרפותם, וטרם הקמת מפלגת ׳הימין החדש׳ קיימו שורת פגישות במטרה להעביר את הנהגת המפלגה בתהליך סדור לידיים אמונות”.

במפלגת ‘הימין החדש’ ציינו עוד:  “תשלום מימון הבחירות השוטף של המפלגה נשאר כולו בידי הבית היהודי. לכן, ואת זאת אמר גם החשב הכללי של הכנסת, מר חיים אבידור, בדיון שהתקיים אתמול – ראשון, בוועדת הכנסת, מצבה הפיננסי של הבית היהודי אינו מושפע כלל מהקמת הימין החדש”.

בנט עזב

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות