שקד: “מעריכה שזו הקדנציה האחרונה של נתניהו כרה”מ”

"נתניהו לא צעיר, אני לא יודעת מה יעלה בגורל החקירות, אני אומרת כל הזמן שאני מקווה שהתיקים נגדו ייסגרו" • הסקרים על 'הימין החדש': "יצאנו אל הלא נודע. לא חשבנו שנקבל 20 מנדטים כבר בסקר הראשון. שלושה חודשים לפני הבחירות הסקרים באמת לא רלוונטיים"
אריה ריבקינד
כ"ג טבת התשע"ט / 31.12.2018 10:44

שרת המשפטים איילת שקד התייחסה הבוקר (שני) לחקירות נגד ראש הממשלה נתניהו, ולשאלה עד מתי תימשך כהונתו.

במהלך ראיון בוועידת התחזיות 2019 של העיתון ‘כלכליסט’ –  אמרה שקד: “ההערכה שלי היא שזו הקדנציה האחרונה של בנימין נתניהו כראש הממשלה, הוא לא צעיר. אני לא יודעת מה יעלה בגורל החקירות, אני אומרת כל הזמן שאני מקווה שיסגרו את התיקים שלו ושהוא יסיים את הקדנציה שלו, אבל באמת אין לדעת”.

שקד הביעה אופטימיות בנוגע לתוצאה שתשיג המפלגה החדשה אותה הקימה יחד עם השר בנט בבחירות: “שיתוף הפעולה שלי עם בנט יביא מנדטים”.

בתגובה לתוצאות הסקרים שפורסמו אתמול אמרה שרת המשפטים: “אנחנו יצאנו אל הלא נודע. לא חשבנו שנקבל 20 מנדטים כבר בסקר הראשון. שלושה חודשים לפני הבחירות הסקרים באמת לא רלוונטיים, לכן אין טעם לעסוק כרגע בסקרים, צריך לעסוק בעבודה”.

אמש פורסמו הסקרים הראשונים לאחר ההכרזה על הקמת המפלגה החדשה.

לפי סקר שפורסם ב’החדשות’, מפלגת ‘הימין החדש’ זוכה לשישה מנדטים בלבד. בסקר שפורסם ב’חדשות עשר’ המפלגה זוכה לשמונה מנדטים. בסקר שפורסם ב’חדשות כאן’ קיבלה המפלגה החדשה 14 מנדטים. כך גם בסקר ‘מקור ראשון’. לפי סקר וואלה’, מפלגתם של בנט ושקד מקבלת 10 מנדטים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות