חוטובלי: דרעי יביא למותה של ש”ס • מלכיאלי: על תעשי עלינו סיבוב

בכירים בש"ס זועמים על התנהלות הליכוד: טוענים שח"כים הטעו את ליברמן כאילו דרעי הסכים להורדת אחוז החסימה • מלכיאלי: ש"ס הולכת להפתיע בבחירות הקרובות • ליצמן: "אני מודיע שאנחנו מתנגדים"
אריה ריבקינד
כ"ב טבת התשע"ט / 30.12.2018 19:06

 בש”ס זועמים על כוונת הליכוד לפעול להורדת אחוז החסימה: לפי דיווח ב’כאן’, בכירים בש”ס טענו היום (ראשון) כי בליכוד ניסו לחדש את המהלך להורדת אחוז החסימה לקראת הבחירות הקרובות, וכי במסגרת זו ח”כים מהליכוד פנו אל אביגדור ליברמן ואמרו לו כי יו”ר ש”ס אריה דרעי מסכים למהלך בכדי להפעיל לחץ על ליברמן שיתרכך גם הוא.

הבכירים מש”ס הבהירו כי ימשיכו להתנגד להעלאת אחוז החסימה.

“בושה וחרפה שאותם שני חברי כנסת קולניים שרק מביישים את הליכוד, מעיזים לתקוף כך את השר דרעי”, צוטטו הבכירים ב’כאן’. “אנחנו מציעים לאותם ח”כים צעקנים שכנראה חוששים בעיקר לכיסאותיהם, לחפש מישהו אחר לתקוף. השר דרעי משוכנע כי רסיסי מפלגות יפגעו ביכולת להנהיג ורק יגרמו להגברת המחלוקות והבקשות הסחטניות”.

ח”כ מיכאל מלכיאלי הגיב הערב לדברי סכנית שר החוץ  ציפי חוטובלי –  שאמרה בגלי צה”ל: “השר דרעי, באי תמיכתו בהורדת אחוז החסימה, יכול להביא למותה של ש”ס בבחירות”.

מלכיאלי אמר: “אני ממליץ לח”כ ציפי חוטובלי להשקיע את כל כוחה בפריימריז בליכוד ולא לנסות לעשות סיבוב פוליטי על חשבון תנועת ש”ס שהולכת להפתיע בבחירות הקרובות עם תמיכה מקהלים חדשים וגדולים”.

גם ‏סגן השר יעקב ליצמן אמר הערב בכינוס אגו״י: “אני מעולם לא הסכמתי להורדת אחוז החסימה וכל הפרסומים בעניין הזה היו שקר. אני מודיע שאנחנו מתנגדים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מוסר
    31/12/2018 14:10
    צדק
  1. ההספד הארוך ביותר בהיסטוריה זה על שס אבל בכל מערכת בחירות היא מוציאה לסוקרים אצבע משולשת הפעם זה יהיה כפול שום תנועה לא מנסים לגמד אותה וליפגוע בה כמו תנועת שס המייסד איש קדוש תחייה לעד וגם תיבעט קדימה שסססס