גורם בליכוד: “אלי ישי לא ישוריין, נתניהו לא יפגע בדרעי שהיה נאמן”

אם סביבתו של אלי ישי תלתה תקוות כי יחזור אל הכנסת באמצעות שריון בליכוד, הם יכולים להתחיל לחפש רעיונות חדשים • בכיר בליכוד לחרדים 10: "זה לא קרה ולא יקרה" • הבוקר אמר ישי כי "אם יוגש אישום נגד נתניהו בודאי שעליו לפרוש" - וקיבל גט סופי
אריה ריבקינד
י"ט טבת התשע"ט / 27.12.2018 12:19

יו”ר ‘יחד’, אלי ישי, שנחל בבחירות לכנסת ה-20 כישלון צורב, החל כבר לחמם מנועים לקראת מערכת הבחירות שבפתח, תוך שהוא מחפש מפלגה אליה יוכל להצטרף.

בימים האחרונים מרבה ישי לאותת על רצונו להצטרף לש”ס, לפי מתכונת הריצ’רץ’, שהציע הגר”מ מאזוז. לדבריו, בראיון שהעניק הבוקר לאמנון סופר ומנדי ריזל ב’רדיו 101.5′, “אם אני מגיע כסיעה בתוך ש”ס – כמו תקומה והבית היהודי – זו מתכונת שיכולה להביא עוד 3-4 מנדטים, ומתכונת השלום יכולה להביא דו ספרתי”.

בשבועות האחרונים היו גם מי שדיברו על חבירה שלו אל הליכוד, ואולי אפילו שריון ברשימת מפלגת השלטון.

אלא שגורם בכיר בליכוד אומר לחרדים 10: “בסביבת ישי היו שהשלו את עצמם שנתניהו ישריין את אלי ברשימת הליכוד. זה לא קרה ולא יקרה. ביבי רואה באריה דרעי שותף נאמן ולא יעשה דבר שיפגע בו. לכן האכזבה. צר לנו”.

גם דברים שאמר ישי הבוקר בראיון מסכלים כל סיכוי שהוא יצורף לליכוד, לאחר שבמקום להעניק לנתניהו גיבוי, אמר ישי: “אני חושב שאם חלילה וחס יהיה כתב אישום נגד בנימין נתניהו בוודאי שהוא יפרוש ולא יוכל להמשיך, כמו שעשה אולמרט. אם הוא לא פורש יהיה בג”ץ ובג”ץ יחייב אותו לפרוש”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות