מקורבי גבאי נגד ציפי לבני: יכולה כבר עכשיו לחפש מפלגה חדשה

המקורבים הגיבו לדברי יו"ר האופוזיציה כי אינה מקבלת את הצהרתו של גבאי, לפיה הוא בכל מקרה יוביל את 'המחנה הציוני' • לשכת לבניה: חזרה על המסר הקבוע, היא הראשונה לוותר על מיקום לצורך איחוד מנצח
אריה ריבקינד
י"ח טבת התשע"ט / 26.12.2018 10:12

מקורבים ליו”ר סיעת המחנה הציוני, אבי גבאי, מגיבים הבוקר (רביעי) לדבריה של ח”כ ציפי לבני שכוונו אליו.

ל’כאן’ הם אמרו כי “לבני יכולה כבר עכשיו לחפש מפלגה חדשה”.

זאת לאחר שאמש העבירה מסר כי אם גבאי לא יסכים לחיבורים היא תעזוב את המפלגה.

מלשכתה של לבני נמסר בתגובה: “היא חזרה אמש על המסר הקבוע שלה בחמש השנים האחרונות לכל שותף פוטנציאלי לדרך. לבני היא הראשונה לוותר על מיקומה לצורך איחוד מנצח, כפי שכבר הוכיחה בעבר”.

אמש, בכנס משותף של המכון הישראלי לדמוקרטיה והמרכז הבינתחומי בהרצליה, אמרה לבני: “אני מאמינה שיש סיכוי למהפך. כל אחד מאיתנו צריך לשים את האגו בצד למען המטרה המשותפת שהיא מהפך – זה יהיה המבחן”.

לבני רמזה כי היא איננה מקבלת את הצהרתו של אבי גבאי, לפיה הוא בכל מקרה יוביל את ‘המחנה הציוני’ בבחירות הקרובות: “הדרך היחידה לנצח את הבחירות היא לאחד כוחות. עצם החיבור יוצר דינמיקה חדשה ותקווה. כל אחד ששותף לדרך ושמצהיר שטובת המדינה מול עיניו – צריך גם להיות שותף לאיחודים ביננו  וגם להיות נכון לוותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גבאי לא יצליח להיות ראש ממשלה.
    26/12/2018 20:15
    רותי
  1. יש הרבה מועמדים טובים ממנו. לא מתאים לתפקיד. חבל שיחיה באשליות שיתן לטובים ממנו לעמוד בראש המפלגה שלא בטות שתהיה בעלת הרבה מנדטים בכלל. המפלגה שלו לא מתאימה לנהל מדינה במצב שנמצאת כרגע.