ציפי לבני רמזה לאבי גבאי: לא בכל מקרה הוא יעמוד בראש המפלגה

יו"ר האופוזיציה קראה לאיחוד של מפלגות במרכז-שמאל, כדי לחולל מהפך: "החיבורים האלה נדרשים כדי ליצור את הרשימה הגדולה בישראל" • "ביחד נאמר קודם המדינה, אחר כך המפלגה ואחר כך אני"
אריה ריבקינד
י"ח טבת התשע"ט / 25.12.2018 22:20

ראש האופוזיציה ציפי לבני התייחסה הערב (שלישי) להקדמת הבחירות – וקראה לאיחוד שורות בגוש המרכז-שמאל.

בכנס משותף של המכון הישראלי לדמוקרטיה והמרכז הבינתחומי בהרצליה, אמרה לבני: “אני מאמינה שיש סיכוי למהפך. כל אחד מאיתנו צריך לשים את האגו בצד למען המטרה המשותפת שהיא מהפך – זה יהיה המבחן”.

לבני רמזה כי היא איננה מקבלת את הצהרתו של אבי גבאי, לפיה הוא בכל מקרה יוביל את ‘המחנה הציוני’ בבחירות הקרובות: “הדרך היחידה לנצח את הבחירות היא לאחד כוחות. עצם החיבור יוצר דינמיקה חדשה ותקווה. כל אחד ששותף לדרך ושמצהיר שטובת המדינה מול עיניו – צריך גם להיות שותף לאיחודים ביננו  וגם להיות נכון לוותר”.

היא הוסיפה: “אפשר ליצור כאן צוות גדול יותר ומנצח. כל אחד מאיתנו צריך לשים את האגו בצד למען המטרה המשותפת שהיא מהפך. ביחד נאמר קודם המדינה, אחר כך המפלגה ואחר כך אני”.

היא הזכירה: “הצעתי זאת זאת ב-2013 עשיתי זאת ב-2015. הקמנו את המחנה הציוני שהוא בסיס מצוין לחיבורים. אני כבר ויתרתי בעבר ומוכנה לעשות זאת שוב. החיבורים האלה נדרשים כדי ליצור את הרשימה הגדולה בישראל. זה מה שצריך לעשות כמהלך שלנו בבחירות הקרובות”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גבאי ליבני
    26/12/2018 05:51
    רפי
  1. אחד אוכל את השני בסוף ביבי נתניהו מנצח

  2. גבאי ליבני
    26/12/2018 05:56
    רפי
  3. אחד אוכל את השני בסוף ביבי נתניהו מנצח וכחלון ולפיד יתחבאו כמו עכברים אחורי הניצחון של ביבי וערוץ 2 יתחבא עמוק באדמה