חרמוני נגד אמיר חצרוני: ‘העבודה’ לא קיבלה את הפרופ’ הפרובוקטיבי

פרופ' אמיר חצרוני, הידוע בהתבטאויותיו הפרובוקטיביות, התפקד למפלגת העבודה - והכריז: "מקווה שיבואו רבים אחריי ותיפסק הבדיחה שמפלגת שמאל קיצוני נקראת המחנה הציוני" • אבל השמחה לא נמשכה זמן רב
אריה ריבקינד
י"ז טבת התשע"ט / 25.12.2018 01:24

דרמה כה מטלטלת לא התרחשה במפלגת העבודה המנומנמת מזה שנים: הפרופסור הפרובוקטיבי אמיר חצרוני הצליח לממש את מבוקשו הפוליטי והתפקד היום (שני) למפלגת העבודה, אלא שמהר מאוד הודיע לו מזכ”ל המפלגה, כי הוא לא מאשר את חברותו במפלגה.

הכל החל כאשר הפרופסור, הידוע בהתבטאויותיו הפרובוקטיביות כנגד אנשי ימין ובמיוחד באמירות עולבות נגד בני עדות המזרח – צייץ היום בחשבון הטוויטר שלו:

“יום חג למפלגת העבודה. אני מקווה שיבואו רבים אחריי ותיפסק הבדיחה שמפלגת שמאל קיצוני נקראת ‘המחנה הציוני’. אני לא ארוץ בפריימריס, אבל אשתדל שמאובנים ימניים שעושים מילואים כמו איתן כבל יישארו בחוץ”.

אלא שאז צייץ מזכ”ל המפלגה, ערן חרמוני,  בטוויטר שלו: “אמיר חצרוני לא יהיה חבר מפלגת העבודה. נקודה. סתם עוד פרובוקציה זולה”.

בהמשך צייץ חרמוני: “חצרוני out. מצרף את הודעת יועמ”ש מפלגת העבודה עו”ד גיא בוסי על אי קבלת התפקדותו של אמיר חצרוני למפלגת העבודה”.

בכתבו כתב עו”ד גיא בוסי לפרופ’ חצרוני כי הוא אינו מאשר את חברותו במפלגת העבודה. “חברות במפלגה מחייבת עמידה באמנת המפלגה וחוקתה, אשר תוכנן רחוק ממך כרחוק מזרח ממערב”, כתב.

חצרוני

צילום: דף הטוויטר של ערן חרמוני

חצרוני בתגובה: “לא יצליח לכם. אני חבר מפלגה, ואהיה חבר מפלגה גם כשגבאי יסיים את הקריירה הפוליטית הכושלת שלו ויחזור לעשות לביתו. בושה וחרפה שמפלגת ‘שמאל’ לא מוכנה לקבל בן אדם רק כי הוא שמאלני!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חצרוני עם השכל העקום
    25/12/2018 13:24
    נתן
  1. חצרוני שמענו אותך כמה פעמים והיה ממש מפחיד ביותר. עד לאן יהודי יכול ליפול לכאלו טעויות בשכל ולחשוב שהוא צודק אז צריך לדעת שיהודי יזכה לשכל ישר זה דבר לא קל כי יש לו יצר הרע גדול בזה וצריך זכות לזה ולהיות מחובר לאדם חכם מאד כי העולם הזה מבלבל אותנו לגמרי
    בכל מיני טעויות שבאים מקדימה מאחורה ומהצדדים ומי שלא חכם עם ראייה עמוקה וחכמה נופל לטעויות קשות בהשקפה