דגל תקבל יותר? גפני: כולם מבינים שמה שהיה – הוא לא מה שיהיה

ליצמן וגפני נועדו הערב לישיבה ראשונה - וסיכמו כי יקיימו פגישה נוספת בימים הקרובים, כדי להכריע האם הסיעות ירוצו יחד ואיך בבחירות לכנסת ה-21 • מקלב: "לפי הבדיקות שלנו, דגל יכולה לרוץ בשקט לבד, אבל לא נעשה את זה בלי הידברות"
אריה ריבקינד
ט"ז טבת התשע"ט / 24.12.2018 20:34

ראשי מפלגת יהדות התורה, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ויו”ר ועדת הכספים, משה גפני, נועדו הערב (שני) לישיבה ראשונה – וסיכמו כי יקיימו פגישה נוספת בימים הקרובים, כדי להכריע האם הסיעות ירוצו יחד, ובאיזו מתכונת, לקראת הבחירות לכנסת ה-21.

ממפלגת דגל התורה נמסר, כי “השניים יקיימו הידברות על מנת להגיע לסיכומים לקראת הבחירות הקרובות, שיובאו בפני מוסדות המפלגות ולהכרעת גדולי ישראל”.

ח”כ משה גפני אמר בראיון שהעניק לאבי למימרן ברדיו ‘קול חי’: “נפגשתי עם הרב ליצמן ודיברנו על נושא הריצה המשותפת. כולם מבינים שמה שהיה הוא לא מה שיהיה, אבל נדבר ואני מקווה שנגיע להסכמות והדברים יובאו להכרעתם של גדולי ישראל”.

גפני הוסיף ואמר: “חלק מאגודת ישראל הלכו בבחירות בית שמש עם עליזה בלוך. הם תמכו בה בבחירות וחתמו איתה הסכם לפני הבחירות. עשו שם מעשה שלא יעשה. גם באלעד הפרו הסכם איתנו. אני בטוח שנביא קולות גם מהמגזר הכללי, בבחירות הקודמות קיבלנו קולות גם מהמגזר הערבי”.

ח”כ אורי מקלב אמר בראיון שהעניק למשב גלסנר ברדיו ‘קול ברמה’: “לפי הבדיקות שלנו, דגל התורה יכולה לרוץ בשקט לבד. כבר הוכחנו שהתחשיבים שלנו נכונים. אבל לא נעשה את זה בלי הידברות. יכול להיות שמה שהיה במוניציפאלי ישליך על זה שצד אחד ישמע את השני בצורה יותר טובה”.

מקלב התייחס להקדמת הבחירות ואמר: “היה ברור שחוק הגיוס הוא חוק פיזור הכנסת. נתניהו בלוליניות טובה עשה הכל שזה לא ייפול על הבעיות המשפטיות שלו”.

גפניף לעומת זאת, אמר ב’קול חי’: “לא הולכים לבחירות בגלל חוק הגיוס. רק יאיר לפיד מנסה לרכוב על זה כי הוא לא מבין דבר וחצי דבר בנושאים אחרים רק בשנאת חרדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות