נתניהו: בעזרת ה’ ובעזרתכם אנו ננצח! הליכודניקים: “40 מנדטים”

נתניהו בסיעת הליכוד: "ההחלטה התקבלה פה אחד. הממשלה תשלים ארבע שנים מלאות עם הישגים כבירים" • "הקואליציה הנוכחית היא הגרעין לקואליציה הבאה. אנחנו באים לבקש מנדט ברור מהבוחר להמשיך לעשות למען ישראל" • "לפיד יצטרך לגלות תכונות של הודיני כדי לצאת מהמצב"
אריה ריבקינד
ט"ז טבת התשע"ט / 24.12.2018 15:42

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אחר הצהרים (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת – להקדמת הבחירות לכנסת ה-21 והכריז: “בעזרת ה’ ובעזרתכם אנחנו ננצח!”

הליכודניקים הגיבו בכפיים: “רק ביבי… 40 מנדטים”.

נתניהו פתח את הישיבה: “אני בא לכאן מישיבת ראשי מפלגות הקואליציה. אנחנו הסכמנו פה אחד להגיש חוק לפיזור הכנסת וללכת לבחירות בתחילת אפריל. הממשלה תשלים ארבע שנים מלאות של כהונה עם הישגים כבירים”.

הוא פתח בנאום בחירות: “הפכנו את ישראל לכוח עולמי עולה, אין פה שום הפרזה. הפריחה המדינית שלנו היא בשיא של כל הזמנים וכמובן הברית עם ארה״ב מעולם לא הייתה חזקה יותר, אני מזכיר לכם את ההחלטה ההיסטורית שעברה בקדנציה הזאת של הנשיא טראמפ להכיר בירושלים כבירת ישראל ולהעביר את השגרירות האמריקנית אליה”.

נתניהו המשיך: “בתחום הצבאי – ישראל מדורגת ככוח השמיני בעולם. זה בלתי יאומן. זה קורה כי אנחנו מטפחים בשיטתיות את עוצמתו של צה״ל ואת עוצמתם של הגופים הביטחוניים – המוסד והשב״כ – שמפליאים לעשות למען ביטחון ישראל במבצעים נועזים.

“אנחנו ממשיכים ביד רמה למנוע את ההתבססות הצבאית של איראן בסוריה. אנחנו עומדים לסיים את פירוק נשק המנהרות שחיזבאללה השקיע בו כל כך הרבה, כמו שאנחנו עומדים לסיים את נטרול נשק המנהרות שהחמאס השקיע בו כל כך הרבה. צה״ל ערוך ומוכן לכל תרחיש ואני מנצל את ההזדמנות להצדיע שוב למפקדי וחיילי צה״ל ששומרים עלינו 24 שעות ביממה ו-365 ימים בשנה”.

“בכל תחום יש לנו הישגים כבירים. יש לנו עוד הרבה דברים לעשות, עוד לא סיימנו אותם, אבל בעזרת השם ובעזרתכם אנחנו נסיים אותם. בעזרת השם ובעזרתכם אנחנו ננצח!”

נתניהו הדגיש: “הקואליציה הנוכחית היא בעיניי הגרעין לקואליציה הבאה. אנחנו באים לבקש מנדט ברור מהבוחר להמשיך להוביל את מדינת ישראל בדרך שלנו. הדרך הזאת עשתה רבות לאזרחי ישראל והדרך הזאת תעשה רבות לטובת מדינת ישראל. בעזרת השם ובעזרתכם – נצליח”.

בתגובה לשאלה – אמר ראש הממשלה: “לפני חודש וחצי, כשעמדה שאלת פיזור הכנסת, אמרתי שמדובר בתקופה רגישה. לא יכולתי לומר אז מה שאתם יודעים היום על מבצע ‘מגן צפוני’. הכנו את כל המערך הזה שלקח את כל מה שחיזבאללה הכין כדי לחדור לגליל, ונטרלנו את זה. המבצע הזה ברובו מאחורינו וטוב שהשלמנו את זה”.

על החלטת ח”כ יאיר לפיד שלא לתמוך בחוק הגיוס, אמר: “אני חושב שלפיד יצטרך לגלות תכונות של הודיני כדי לצאת מהמצב הזה. הוא אמר שהוא יתמוך בחוק הזה בכל מקרה וקרא לנו להביא את זה, והנה אנחנו מביאים את זה והוא לא תומך בזה”.

כשנשאל האם הוא מצפה שהטיפול בתיקיו ייעצר, ענה נתניהו: “אני לא מצפה לכלום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות