אחרי תביעת הדיבה: סדרת ציוצים של נתניהו נגד “בן כספית הכזבן”

נתניהו לא מסתפק כנראה רק בתביעת הדיבה שהגיש נגד הפרשן בן כספית, בה הוא דורש 200 אלף שקלים - ופתח נגדו במערכה גם ברשתות החברתיות • "רק לפני חודשים ספורים נאלץ להתנצל ולשלם פיצויים לרעייתי שרה. האובססיביות החולנית של בן כספית שוב תעלה לו... ביוקר"
אבי כץ
ט"ו טבת התשע"ט / 23.12.2018 18:52

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא מסתפק רק בהגשת תביעת דיבת נגד העיתונאי בן כספית מ’מעריב’, ופתח נגדו היום (ראשון) במערכה גם ברשתות החברתיות.

תביעת הדיבה על סך 200 אלף שקלים הוגשה בגין לשון הרע, בעקבות דברים שכתב כספית בטור השבועי שלו ב’מעריב’. כספית  טען כי נתניהו נתן בעצמו הטבה ליועמ”ש של הכנסת איל ינון, שבת זוגו היא המשנה ליועץ המשפטי לממשלה – ודנה בתיקי נתניהו.

בשלושה ציוצים בחשבון הטוויטר מתח נתניהו ביקורת על כספית – וכתב: “ספויילר: בן כספית הכזבן, שרודף אותי ואת משפחתי כבר עשרות שנים, שוב ייאלץ לשלם”.

בהמשך צייץ ראש הממשלה: “רק לפני חודשים ספורים נאלץ בן כספית להתנצל ולשלם פיצויים לרעייתי שרה על כתבה שקרית שפרסם נגדה. ביום שישי האחרון הוא פרסם עוד אחת מההכפשות ההזויות שלו נגדי. אם היה בודק את העובדות בגוגל הוא היה מגלה שההכפשה הזאת מתנפצת מאליה, קודם כל בגלל שלוחות הזמנים סותרים את שקריו”.

נתניהו הוסיף ועקץ את כספית, בעקבות כתבה שהתפרסמה באתר ‘וואלה’, ובה פורסם כי אורי כספית, קרוב משפחה של העיתונאי, נעצר בחשד להונאה של מיליוני שקלים. “האובססיביות החולנית של בן כספית שוב תעלה לו… ביוקר. אם בן כספית היה דואג קצת יותר למשפחה שלו במקום לרדוף אחרי המשפחה שלי, אולי מקרים מצערים כאלה היו נחסכים מאיתנו”, כתב ראש הממשלה – ושיתף את הכתבה שפורסמה.

בן כספית הגיב לראשונה בתוכניתו ב-103fm לאיומים מצד ראש הממשלה לתבוע אותו. “למי שמודאג – אני לא פוחד”, אמר • האזינו לתגובתו

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איפה בממלכתיות
    23/12/2018 23:38
    שרה
  1. נתניהו ומשפחתו אנשים קטנים עם שאיפות לכתר,צריכים לעבור קורס בממלכתיות.
    הם מגיבים לכל דבר שנאמר ולכל אחד,אם לא הם בעצמם שולחים “קופים”שיעשו זאת במקומם. חרפה

  2. אדם חולה
    24/12/2018 08:55
    פתחי
  3. בן כספית זקוק לאשפוז, לא כשיר לעמוד לדין, יש תחילה לשלוח אותו להסתכלות.
    יסתבר שהוא בריא, יוכל אז בית המשםט להטיל עליו עונש של קנס. יסתבר שלא כשיר, יישלח כחוסה לאברבנאל.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   01/01/2019 07:56

      עיתונאי לא אמין