נתניהו על ארדואן: רודן אנטישמי מטורלל עם אובססיה כלפי ישראל

אריה ריבקינד
|
ט"ו טבת התשע"ט / 23.12.2018 16:48
נתניהו תוקף את הנשיא הטורקי: “יש לו אבססיה עם ישראל. אבל יש גם שיפור – פעם ארדואן היה תוקף אותי כל שעתיים, עכשיו כל שש שעות”

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף אחר הצהריים (ראשון) שוב את רג’פ טאיפ ארדואן, לאחר שהנשיא הטורקי פתח בסדרת השתלחויות בישראל ובחיילי צה”ל.

במפגש עם חיילים נוצרים במוזיאון הפלמ”ח בתל אביב – אמר נתניהו: “אנחנו גאים בכם, העם כולו גאה בכם. אתם שייכים לצבא המוסרי ביותר שיש עלי אדמות. לא כולם שותפים לדעה הזאת. נחשפתי עכשיו לטרלול האיומים של הרודן האנטישמי ארדואן.

”יש לו אובססיה עם ישראל. הוא יודע מה זה צבא מוסרי והוא יודע מה זאת דמוקרטיה אמיתית, לעומת צבא שטובח בנשים וילדים בכפרים הכורדים. מדינה שלצערי הופכת לרודנית מיום ליום”.

ראש הממשלה הוסיף: ”יש לו אובססיה לישראל. אבל יש גם שיפור – פעם ארדואן היה תוקף אותי כל שעתיים, עכשיו כל שש שעות”.

הבוקר הצטרף שר החוץ הטורקי לדברי ארדואן וצייץ בטוויטר: “הכובש שבועט באנשים השוכבים על הקרקע נפגע עמוקות: נתניהו הוא רוצח בדם קר של העת המודרנית, אחראי לטבח של אלפי פלסטינים חפים מפשע, הפצצת ילדים בחופי הים. טורקיה לא תחדל לחשוף את האמת”.

אמש הגיב  נתניהו על דבריו של נשיא טורקיה, שטען כי הישראלים מכים גברים, נשים וילדים כשהם שרועים על הרצפה.

נתניהו אמר: “ארדואן, כובש צפון קפריסין, שצבאו טובח בנשים וילדים בכפרים כורדים, בתוך תורכיה ומחוצה לה – לא יטיף לישראל מוסר”.

קודם לכן תקף ארדואן את ישראל  בפגישה עם בני נוער בטורקיה, ואמר: “היהודים בישראל בועטים באנשים כשהם שוכבים על הרצפה. למעשה, יהודים בועטים לא רק בגברים אלא גם בנשים וילדים כשהם מופלים על הארץ. אבל אנחנו, כמוסלמים, נתעמת עם היהודים, אם יש להם אומץ להתמודד איתנו, ואנחנו כבר נלמד אותם לקח”.