רה”מ: מבקש להרגיע את המודאגים, נמשיך לפעול נגד האיראנים בסוריה

נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה להחלטת הנשיא טראמפ להוציאאת חיילי ארה"ב מסוריה: לא תשנה את המדיניות העקבית שלנו.. שיתוף הפעולה שלנו עם ארצות הברית נמשך במלוא עוזו ומתבצע בתחומים רבים"
אריה ריבקינד
ט"ו טבת התשע"ט / 23.12.2018 11:45

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה השבועית, להחלטה של הנשיא טראמפ להוציא את חיילי ארה”ב מסוריה.

“ההחלטה להוציא את 2,000 חיילי ארה”ב מסוריה לא תשנה את המדיניות העקבית שלנו”, אמר ראש הממשלה. “אנחנו נמשיך לפעול נגד הניסיון של איראן להתבסס צבאית בסוריה, ובמידת הצורך אף נרחיב את פעולתנו שם”.

נתניהו הוסיף: “אני מבקש להרגיע את המודאגים, שיתוף הפעולה שלנו עם ארצות הברית נמשך במלוא עוזו ומתבצע בתחומים רבים. בתחום המבצעי, בתחום המודיעיני ובתחומים ביטחוניים רבים נוספים”.

לדבריו, “בגבול הלבנון מבצע ‘מגן צפוני’ יימשך בשבועות הקרובים, כדי לשלול מחיזבאללה את יכולת הפעולה שלו”.

נתניהו סיפר עוד, כי בסוף השבוע הוא ימריא לביקור בברזיל, במהלכו ייפגש עם נשיא ברזיל החדש ז’איר בולסנארו.

“ברזיל היא שוק חדש ענק, כמעט רבע מיליארד בני אדם. פתיחת השוק העצום הזה תייצר מקומות עבודה חדשים ותייצר צמיחה בכלכלת ישראל”.

ראש הממשלה הדגיש כי הביקור מסמן מפנה ביחסים בין ישראל לברזיל, המדינה הגדולה ביותר בדרום אמריקה. “צעד אחר צעד, בעקביות ובשיטתיות, אנחנו הופכים את ישראל לכוח עולמי עולה”, אמר נתניהו.

מוקדם יותר, בישיבת שרי הליכוד, אמר ראש הממשלה: “אני צריך להודיע עד 12 בלילה על מינוי שר קליטה – ואעשה זאת. על זהות שר החוץ אודיע במהלך ינואר.

נתניהו הוסיף, כי ההצבעה על מינוי שר הקליטה תהיה טלפונית.

תיק הקליטה אינו מאויש מאז התפטרותה של השרה סופה לנדבר יחד עם ראש סיעת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות