“לא שתו, לא אכלו”: ניצולת הפיגוע נגד הכפשת החללים מ’נצח יהודה’

שרי ארביב, ניצולת פיגוע הירי בגבעת אסף, פונה אל התקשורת ולמפיצי השמועות ומבקשת: "אל תמציאו עובדות. החיילים לא שתו, לא אכלו, לא התעסקו בפלאפונים"
חיים טוויל
ט"ו טבת התשע"ט / 22.12.2018 22:48

שרי ארביב, ניצולת הפיגוע בגבעת אסף, קוראת לכלי התקשורת לחדול מהכתמתם של לוחמי גדוד ‘נצח יהודה’ בכלל ותפקודם של הלוחמים הי”ד שנרצחו בפיגוע.

דבריה של ארביב מגיעים על רקע פרסומים שונים בכלי תקשורת, לפיהם הלוחמים נורו בשעה שאכלו או התעסקו בטלפונים הסלולאריים.

בפוסט שפרסמה הערב (מוצאי שבת), קוראת ארביב לכלי התקשורת שדאגו לפנות אליה מיד לאחר הפיגוע על מנת לקבל מידע אודות השתלשלות האירועים – לפנות אליה ולקבל את המידע האמיתי על תפקודם של החיילים בתחנת האוטובוס בה התרחש הפיגוע:

“איני מרבה לכתוב פוסטים ואילולא חשיבות הנושא לא הייתי מבקשת לכתוב. בפיגוע בגבעת אסף לפני כשבוע, אני (שרי ארביב) הייתי שם, הייתי חלק מהפיגוע הנורא הזה וניצלתי בנס. בפיגוע הנורא נרצחו החיילים יובל מור יוסף הי”ד ויוסף כהן הי”ד, וכן נפצע בו קשה מאוד נתנאל פלבר, ה’ ישלח לו רפואה שלימה”, פתחה ארביב את הפוסט.

“אני הייתי שם, והחיילים לא שתו, לא אכלו, לא התעסקו בפלאפונים, אלא ברגע שאני ושירה (הפצועה מפיגוע) הגענו לתחנה, הם יצאו לקו ראשון להגן עלינו.

“אני מבקשת ומתחננת אל תמציאו עובדות. שימרו על כבודם של החיילים הגיבורים שלנו שהקריבו את חייהם למען להגן על כולנו”.

ארביב מבהירה כי עם הגעתה לתחנת האוטובוס יצאו החיילים מפנים התחנה אלא הבטונדות ועמודי הברזל המפרידים בין הנוסעים לכביש – בטונדות ועמודים המוצבים במקום על מנת למנוע פיגועי דריסה. בכך ביקשו החיילים להתייצב בין האזרחים הממתינים בתחנה לבין גורמים העשויים לסכן אותם.

“מסרתי את המידע הזה לכל מי שביקש לשמוע ומבקשת מכם לשתף את הפוסט הזה כדי שיגיע לכולם ושהאמת תיאמר ותצא לאור בנוגע לגיבורי ישראל שנפלו בידי מחבל מרצח בן-עוולה.

מכלי התקשורת וממפיצי השמועות למיניהן היא מבקשת: “בקשה נוספת לי אל כל מי שלא היה שם, ובייחוד לכל כלי התקשורת – אל תכתבו או תאמרו דברים שלא ראיתם, בטח לא על הגיבורים שלנו שלא יכולים כבר להגיב.

“אני קוראת לכל כלי תקשורת שמיד לאחר האירוע עטו עליי כדי לשמוע את מה שקרה שם, לשוב ולשאול אותי ישירות בנושא זה. אני אומרת מעבר לכל ספק: החיילים היו שם בדריכות מליאה ולא התעסקו בדבר מלבד להגן עלינו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות