הטורקים משתוללים: ‘רוצח בדם קר’ • נתניהו: ‘ארדואן שטובח לא יטיף’

אחרי חילופי המהלומות המילוליות בין ארדואן ונתניהו, שר החוץ הטורקי צייץ: נתניהו הוא רוצח בדם קר של העת המודרנית, אחראי לטבח של אלפי פלסטינים חפים מפשע, הפצצת ילדים בחופי הים. טורקיה לא תחדל לחשוף את האמת"
אריה ריבקינד
ט"ו טבת התשע"ט / 23.12.2018 12:51

שוב עימות מילולי עם טורקיה:  על רקע חילופי דברים קשים בסוף השבוע בין נשיא טורקיה רג’פ טאיפ ארדואן לבין בנימין נתניהו – תקף הבוקר (ראשון) שר החוץ הטורקי, מבלוט צ’אבושולו, בחריפת את ראש הממשלה.

“הכובש שבועט באנשים השוכבים על הקרקע נפגע עמוקות: נתניהו הוא רוצח בדם קר של העת המודרנית, אחראי לטבח של אלפי פלסטינים חפים מפשע, הפצצת ילדים בחופי הים. טורקיה לא תחדל לחשוף את האמת”, צייץ השר.

אמש הגיב  נתניהו על דבריו של נשיא טורקיה, שטען כי הישראלים מכים גברים, נשים וילדים כשהם שרועים על הרצפה.

נתניהו אמר: “ארדואן, כובש צפון קפריסין, שצבאו טובח בנשים וילדים בכפרים כורדים, בתוך תורכיה ומחוצה לה – לא יטיף לישראל מוסר”.

ארדואן תקף את ישראל בפגישה עם בני נוער בטורקיה, ואמר: “היהודים בישראל בועטים באנשים כשהם שוכבים על הרצפה. למעשה, יהודים בועטים לא רק בגברים אלא גם בנשים וילדים כשהם מופלים על הארץ. אבל אנחנו, כמוסלמים, נתעמת עם היהודים, אם יש להם אומץ להתמודד איתנו, ואנחנו כבר נלמד אותם לקח”.

גורמים מדיניים  בישראל מעריכים כי ארדואן מסית נגד ישראל לקראת הבחירות המקומיות שיתקיימו בטורקיה בעוד שלושה חודשים, כדי לעורר את השטח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות