14,065,222 שקלים: הצלחת ענק ל’גיוס ההמונים’ של ‘מעייני הישועה’

19,780 תורמים התגייסו לתרום לקמפיין שנפתח ביום רביעי בצהרים, וחצה את היעד שנקבע - 10 מיליון שקלים - שעות לפני הזמן • בעזרת נדיבי עם והציבור הרחב הועלה היעד ל-12,000,000 ש"ח ובהמשך - נקבע יעד חדש • הגר"י זילברשטיין: "קידוש השם!"
חרדים 10
י"ג טבת התשע"ט / 21.12.2018 01:52

ישראל נתבעים ונותנים: רבבות בני אדם, בארץ ובעולם, התגייסו למען המרכז הרפואי ‘מעיני הישועה’ בבני ברק והשתתפו במיזם ‘גיוס ההמונים’ –  וביחד גייסו כ-4 מליון שקלים יותר מהיעד שנקבע – 10 מליון שקלים.

הקמפיין יספק את המשאבים הנדרשים להקמת מחלקה לטיפול נמרץ לילדים, מחלקה להפרעות אכילה, וחדרי ניתוח חדשים במרכז הרפואי ‘מעיני הישועה’.

הקמפיין שנפתח ביום רביעי בצהרים חצה כבר ביום חמישי בערב – מוקדם מהצפוי – את היעד שנקבע והועלה מיד ל-12,000,000 שקלים.

אלא שמהר מאוד ‘נכבש’ גם יעד זה. איש עסקים הודיע כי הוא מוסיף מצ׳ינג של עוד מיליון שקלים עבור תרומה של חצי מיליון שקלים מהציבור, והיעד הסופי שנקבע עד חצות: 13.5 מיליון שקלים.

גם יעד זה נחצה, והציבור תרם 14,065,222 שקלים.

היתה זו התגייסות אדירה, מכל החוגים והעדות, שנשמעו לקריאתם של  גדולי ישראל.

עם ההגעה ליעד פצחו המונים בחגיגות בחפ”ק המרכזי, כמו גם בריכוזים החרדיים. גדולי ישראל, שחתמו על ה’קול קורא’ להתגייסות לטובת מבצע ‘גיוס ההמונים’, הביעו קורת רוח ומסרו את ברכתם למנכ”ל המרכז הרפואי, הרב שלמה רוטשילד – וברכתם להמשך הצלחה בפיתוח מפעל הקודש שייסד אביו הרב ד”ר משה רוטשילד זצ”ל.

המנכ”ל הרב שלמה רוטשילד הודיע כי העבודות להקמת המחלקה לטיפול נמרץ יחלו כבר בימים הקרובים. בראש המחלקה צפוי לעמוד פרופ’ חיים ביבי, מבכירי הרופאים המומחים בישראל, בתחום רפואה דחופה וטיפול נמרץ בילדים.

ביום רביעי בשעה 12 בצהריים ניתן האות והמספרים על המסכים החלו לעלות, כאשר 19,780 תורמים התגייסו למען הצלחת חיים והשבחת חיי הרפואה למען תושבי בני ברק והסביבה.

מאות עמדות אוישו בידי מתנדבים בחפ”ק המרכזי שהוקם ברחבת ‘מעייני הישועה’. לחפ”ק סונפו חמ”לים של נציגי קהילות ובתי הכנסת בעיר, שפעלו ללא הרף להצלחת הקמפיין.

עם ההגעה ליעד הסופי – 14,065,222 שקלים – פצחו המונים בריקודי שמחה בחפ”ק המרכזי, כמו גם בריכוזים חרדיים נוספים.

מעייני הישועה

גדולי ישראל שבירכו על ההצלחה, הביעו איחולים כי המחלקה לא תצטרך להיות בשימוש, אולם במידת הצורך תהיה מחלקה נחוצה זו בתוך העיר בני ברק.

מיד לאחר שנחצה היעד הראשון שנקבע – 10 מליון שקלים, הגיע למטה המרכזי יו”ר ועדת ההלכה של מעייני הישועה ורבה של רמת אלחנן, הגר”י זילברשטיין ונשא דברים בפני ההמונים. “זהו קידוש השם והקב”ה לא נשאר חייב למי שפועלים להצלת נפשות”, אמר.

התרגשות מיוחדת הביעו אמש ראשי ארגוני הרפואה וההצלה שהיו אלו שעמדו ודחקו להקים מחלקה לטיפול נמרץ לילדים בעיר בני ברק.

שכן, 140,000 ילדים ותינוקות מרוחקים כ-35 דקות נסיעה מטיפול נמרץ ילדים הקרוב, ועד עתה כבר עלה הדבר בחיי ילדים רבים.

במרכז הרפואי ‘מעיני הישועה’ ציינו לשבח את צוות ‘הקמפיינרים’ בראשות הרב ישראל פלר על ביצוע בהצלחה, מסירות וכישרון רב את תחום הפרסום והאסטרטגיה מראשיתו ועד סופו המוצלח.

לסטודיו בראשות המעצבת  נ. רוזנצויג וצוותה, שהקדישו שבועות ארוכים ולילות כימים להצלחת הקמפיין. ב’מעיני הישועה’ מציינים גם את חריצותם ומסירותם של צוות משרד יחסי הציבור שבבעלות האחים ביכלר, שפעל ללא ליאות להצלחת מסע ההתרמה ההמונית בכל דרך אפשרית.

כך גם צוות הדיגיטל בראשות אברימי קליגר ומשה לוינגר, שביצעו את מלאכתם בחריצות וסייעו להנחלת הקמפיין לציבור הרחב בארץ ובחו”ל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות