‘ניצול’: סלקום מכרה מוצרים ב-30 אלף לאדם שמרוויח שכר מינימום

תושב אשקלון, המטפל באישה וילדים עם בעיות פסיכיאטריות, הגיע מספר פעמים לסניף סלקום בעיר כדי לתקן תקלה במכשיר הטלפון • בכל פעם הוא הוחתם על רכישה של שורת מוצרים שהוצגו לו על ידי אנשי המכירות כמתנה • סלקום: "העלויות הוסברו לו בצורה ברורה ושקופה"
חרדים 10
י"ב טבת התשע"ט / 20.12.2018 11:15

“ניצול ציני ונבזי”: לקוח שהגיע למרכז שירות של חברת ‘סלקום’ באשקלון, על מנת לטפל בתקלה במסרונים במכשיר הטלפון שלו, מצא עצמו עם חיוב מנופח של עשרות אלפי שקלים על מוצרים שנמכרו לו. לטענתו, הוא לא הבין מאנשי המכירות מה היקף התשלומים שחויב בהם, וחלק מהמוצרים הוצגו בפניו כמתנות שהוא זכאי להן.

הסיפור המזעזע נחשף על ידי אסף פוזיילוב בתכנית ‘סדר יום’ בכאן רשת ב’.

לפי הדיווח, האיש, המשתכר שכר מינימום ומטפל באישה ושני ילדים עם בעיות פסיכיאטריות, הוחתם בסניף על מסמך שכתבה הנציגה בכתב יד – בניגוד להתנהלות המקובלת.

בכל פעם שחזר כדי לתקן את התקלה במכשיר הטלפון, שלא טופלה, נמכרו לו מוצרים באלפי שקלים נוספים, וכך הצטבר הסכום לחיוב מנופח של כ-30 אלף שקלים.

מעסיקו של האיש סיפר: “אנחנו מעסיקים אותו אצלנו כדי שיהיה לו מה לאכול. הוא עובד בעבודות הכי פשוטות שיש, כי זה הדבר היחיד שהוא מסוגל לבצע. נראה שהיה כאן ניצול ציני ונבזי”.

לדבריו, “אנשי המכירות קלטו מי עומד מולם. זה בדיוק כמו תרמיות של מכירות לקשישים”.

לדברי המעסיק, הוא ניסה לפנות פעמים רבות לסניף החברה ואף שלח מכתב למנכ”ל סלקום, על מנת שיאפשרו ללקוח להחזיר את הפריטים הרבים שנמכרו לו.

בסופו של דבר, סלקום אפשרה לו, באופן חריג, להחזיר מוצרים ארוזים בסכום של כ-7,000 שקלים – מה שהותיר אותו עם חוב של כ-23 אלף שקלים.

בחברה סירבו להשיב לשאלת ‘כאן’ אם כל קונה מוחתם כך על מסמך בכתב יד, ואם קניות בהיקפים דומים נחשבות למקובלות בסניף באשקלון.

בנוסף, סירבו לציין אם הנציגים זוכים לאחוזים או לבונוסים ממכירות כאלה.

מסלקום נמסר בתגובה לרשת ב’: “התלונה נבדקה, ומעולם לא נאמר ללקוח כי הציוד שרכש ניתן לו במתנה. אדרבא: הוסברו לו העלויות בצורה ברורה ושקופה והלקוח הבין אותן. לאחר שהשתמש בחלק מהציוד אמר שלא יכול לעמוד בתשלומים, ולכן מתוך רגישות למצבו, ולאחר שהציג מסמכים רלוונטיים, החברה נתנה פתרון שירותי לפנים משורת הדין לגבי הציוד שנמצא סגור באריזתו המקורית. זאת ועוד, הוצע ללקוח הסדר תשלום גמיש ונוח עבור יתרת החוב שנשארה לו בגין ציוד שנמצא ברשותו ועושה בו שימוש”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות